steri aku seorang Penjawat awam. kami belum ada rezeki untuk menimang cahayamata. isteri aku boleh dikategorikan sebagai yang sempurna bagi aku, dia jalankan tanggungjawabnya sebagai seorang isteri,

Utk admin, tolong hide profile. aku guna FB adik aku. Nama aku A, bekerja dlm bidang O&G sebagai seorang Jurutera. berkahwin 2012, lebih kurang 5tahun lalu. Aku takde masalah rumahtangga yg serius. tapi aku cuma nak minta pendapat korang macam mana cara nak selesaikan masalah isteri aku yang taknak guna duit nafkah yang aku bagi […]

Sekarang ni saya dah kurangkan marah, tak macam dulu. Tapi dia tetap cakap saya ni selalu marah dia. Suami saya suka tidur, nak kejutkan bangun pagi pun susah, saya kene naik tangga 2,3 kali baru bangun.

Salam warga krt. Sy nk buat luahan sikit. Sy berumah tangga hampir setahun. Skrg tgh mengandung. Tapi suami sy selalu tak faham saya, memang saya.seorang yang cepat marah, tapi cepat jugak sejuk. Kalau merajuk tu takdelah lame2, tu pun pujuk hati sendiri. Sekarang ni saya dah kurangkan marah, tak macam dulu. Tapi dia tetap cakap […]

Aku mungkin tak beruntung kerana tak sempat menunjukkan cintaku pada suamiku. Aku menghabiskan sepuluh tahun untuk membencinya, tetapi menghabiskan hampir sepanjang sisa hidupku untuk mencintainya. Aku bebas darinya kerana kematian, tapi aku tak pernah bisa bebas dari cintanya yang begitu tulus..

Aku menghabiskan sepuluh tahun untuk membencinya, tetapi menghabiskan hampir sepanjang sisa hidupku untuk mencintainya. Aku bebas darinya kerana kematian, tapi aku tak pernah bisa bebas dari cintanya yang begitu tulus” Aku membencinya, itulah yang selalu kubisikkan dalam hatiku hampir sepanjang kebersamaan kami. Meskipun menikahinya, aku tak pernah benar-benar menyerahkan hatiku padanya. Menikah kerana paksaan orangtua, […]

Lama2 aku mula rindu life lama aku. Aku akui sebelum kahwin aku ramai kawan lelaki since sekolah sebab aku kasar sikit orgnya. Tapi dengn husband aku tak pernah kasar, aku manja.

Tujuan aku cerita ini sbb aku keliru dgn diri sendiri. Aku tak mampu nk luahkn pada sesiapa kerana tidak mahu mengaibkn sesiapa. Kpd admin, maaf ini juga fake acc supaya tiada siapa yg kenal. Aku isteri kpd seorg suami yg sgt baik, menetap di johor dan boleh dkatakn x jauh dr fmily n fmily in […]

Ada sekali saya nak pergi kenduri kawan saya kahwin di utara. Kami ramai2 pergi dengan kawan2 semua dan suami pun ikut sekali. Sepanjang perjalanan 2 jam nk ke sana, mak dia x henti2 call tny dah sampai mana? Dah mkn ke? X ada stop sekian2 tmpt ke?

Salam admin. Minta tlg share n hidekn profile sy ye. Sy disini sekadar nak meluahkan rasa terkilan pada suami dan mertua. Saya dah berkahwin hampir 3 tahun dan belum dikurniakn anak sebab saya pernah keguguran. Suami sy seorg yg penyayang n mengutamakn keluarga dlm segala hal. Cuma yg buatkn sy rasa terkilan bila suami terlampau […]

saya kagum dengan ketabahan isteri saya, waktu mengandung anak 1st malam malam saya tiada diarumah melepak balik lambat biar dia sorg2

Assalammualaikum admin..tlg hide profile saya ye..terima kasih…Tujuan sy menulis nukilan ini bukanlah untuk meraih simpati apatah lagi meminta pertolongan kepada anda semua…Namun luahan ini terpaksa sy luahkan kerana sudah tiada lagi ego pada insan bergelar lelaki@suami ini… Hayatilah kisah pahit sy skrg ini…yang baik jadikanlah teladan…yang jahat mintaklah dijauhkan..moga allah ampunkan semua dosa dosa sy […]

Suami seakan membenci saya. Setiap hari selepas pulang dari kerja, suami mencari saya. Memaksa saya untuk melayan nafsunya. Pada permulaan, saya akur kerana tidak mahu derhaka pada suami kerana melayan suami yang sudah halal tidak berdosa. Tetapi lama kelamaan, saya dilayan seperti binatang, dirogol oleh suami sendiri sedangkan saya tidak rela.

Assalamualaikum. Semoga hati ini kuat untuk menceritakan kisah pahit yang pernah terjadi dalam hidup saya. Kisah ini berlaku selepas saya berkahwin dengan lelaki yang saya cintai. Kini saya sedang cuba membina hidup baru bersama anak. Kisahnya begini. Saya merupakan seorang isteri dan seorang surirumah kerana suami tidak membenarkan saya bekerja walaupun saya ada lepasan ijazah. […]