September 27 2022 0Comment

Kisahnya teman lelaki sekerja saya tu ada sakit c4ncer tapi dia sembunyikan sakit dari pengetahuan semua orang termasok orang2 di tempat keje

Salam min.. Saya ada pertanyaan sikit. Saya dah berkahwin tapi ada seorang teman sekerja lelaki. Setiap kali solat saya akan doakan untuk suami saya dan jgk untuk teman saya sekali. bukan doa yang bukan2 hanya doa untuk kesejahteraan & kesihatan teman saya tu. Kisahnya teman lelaki sekerja saya tu  ada sakit c4ncer. Skt dia ni […]

September 26 2022 0Comment

Dipendekkan cerita baru2 ni pindah rumah sampai bergadai semua barang kemas saya lepastu mak di tambah duit lagi

Asslamulaikum mohon hide fb sayaa, saya kahwin baru nak dekat setahun bln 10 ni baru setahun, tapi saya dengan suami kerap betengkar, pekara kecil jadi besar perkara besar lagi jadi besar. selalu punca dari suami tak pun dari saya paling kerap dari keluarga suami sejak kahwin ipar duai buat saya macam musuh tanpa sebab tapi […]

September 26 2022 0Comment

Malang sekali bila saya anak sulung saya diuji sakit msuk wad sebab kan rotavirus dan akhirnya trjangkit sekali dengan saya smpai masuk wad

Assalamualaikum min,mohon hide info saya. Saya nak tanya pendapat isteri2 dalam group ni. Sebenarny saya dilema. Saya bekerja dan mempunyai aset sendiri. saya da berkahwin masuk 7 tahun dan mempunyai 2 orang anak.saya knl suami dr 2019 dan brkhwin pd 2015. Sifat berhati2 pada lelaki  amek masa yang lama untuk saya berkahwin iaitu pada usia […]

September 25 2022 0Comment

Masalahnya Korang boleh bayangkan tak perasaan aku bila suami aku rekod masa dia join satu program memang dia dengan cikgu Hana ni yang kena handle

Admin tolong hide profile aku ye. Assalamualaikum wbt. Aku Sofea (bukan nama sebenar). Berumur awal 30 an. Aku berkerja sebagai seorang guru. Aku dah berkahwin 5 tahun dan dikurniakan 2 orang anak perempuan. Sebelum ni aku bertugas di borneo bersama suami. Awal tahun 2022 baru lah perpindahan kami ke semenanjung diluluskan. Ok yang menjadi masalah […]

September 25 2022 0Comment

Masalahnnya suami suka ungkit kisah sebelum kawin perihal saya curang dan suka keluar dengan kawan2 tu semua citer lama tapi duk la sebut2 balik

Saya isteri saya bekerja. Kami brkhwin dh 8 tahun tapi masih belum ada zuriat. Tapi kami ambil anak saudara tuk dijadikan anak angkat. Usia anak dah 3 tahun. Masalah saya ada beberapa..mohon pndpt semua. Kisahnya Suami selalu marah bila saya tak masak tuk makan malam sebab kadang2 saya sangat penat bila balik kerja dh lewat […]

September 24 2022 0Comment

Pada tahun lepas saya telah berkenalan dengan seorang lelaki yang berstatus suami orang dan sepanjang perkenlan telah 3 ke 4 kali kami keluar bersama.

Salam min.tolong hidekan pfofile saya. Saya seorg isteri, mempunyai 3 anak, berusia 31 tahun. Suami usia 38 tahun. Tlah berkahwin slama 10 tahun. Namun bgtu, kadang2 saya bahagia, kadang2 saya tak. Kehidupan s£ksu4l saya tidak mencukupi dengan ape yang saya inginkan. Suami bersikap pentingkan diri. Kadang2 tiada foreplay di r4nj4ng. Pada tahun lepas saya telah […]

September 24 2022 0Comment

Kisahnya saya bekas jururawat tetapi resign atas sebab saya bercerai dulu dan saya terdes4k nak pindah dan mulakan hidup dinegeri lain

Assalamualaikum. Admin tlg la siarkan cerita saya. Saya buntu. Tlg hide profile saya ye. Saya baru nikah 7 bulan. Saya umur pertengahan 30an dan suami muda pertengahan 20an. Saya janda ada anak masa kahwin dengan dia (skrg anak tggl dengan bekas suami atas faktor ketidak mampuan saya menyara anak sebab saya baru berhenti kerja). Kisahnya […]