July 17 2019 0Comment

isteri saya ni bila suruh hubungi mertua tanya khabar sangat liat nak buat sebab dia ptut tahu ibu saya ni adalah ibu suami dan mertua.

Akum. Tolong hide fb saya. Saya nak mitak tolong sangat bagi pendapat dan bantu ape yang saya pendam. Bukan nak aib isteri tapi ingin selamatkan hubungan kami sebagai suami isteri. Ceritanya ada 2 usul dan soalan:- 1) isteri saya ni bila suruh hubungi mertua tanya khabar sangat liat nak buat sebab dia ptut tahu ibu […]

July 17 2019 0Comment

Nak cium isteri pun kena curi2 time dia tido itupun kalau dia tersedar aku cium bini aku dia marah kat aku min apa ke patut macam tu

Assalamualaikum. min tolong hide profile aku. Aku ni sekarang tengah stress gak ni min pasal bini aku dah sebulan dah tak balik rumah kami. dia duduk umah makcik dia selama tak balik tu. Nak kata ada minta izin dengan aku mmg takde pun mnta izin. Bosan min sahur sorang2 anak bini takde umah. Aku dah […]

July 16 2019 0Comment

Anak saya main kereta kat situ tapi suami saya dah gosok dan kesan calar tu hilang Apa boleh buat saya dan suami bersama 5 org anak keluar rumah mlm tu tanpa kami tau arah nak pegi

salam… saya byk baca kisah suka duka hal rumahtangga. mcm2 cerita…. begitu juga saya tak lari dr masalah. Awal perkahwinan mak ayah suka suami. Bila berlaku satu perkara dengan tiba2 mak ayah benci suami. Tapi saya bersyukur sebab suami sangat penyabar. Mak saya suka maki hamun. Menyumpah.. dari zaman kecik lagi sampailah skrg saya tak […]

July 15 2019 0Comment

Yang saya lebih terkilan, MIL saya dah booked siap2 nak minta hantar ke kenduri dekat suami sehari sebelum due dan masa saya dalam pantang nanti

Assalamualaikum min. Hide profil saya ya Macam mana nak mula ya. Senang cerita macam ni min. Sekarang saya tengah pregnant. Last trimister. Anak kedua. Tengah menghitung hari. Doakan kelahiran saya ni dipermudahkan, anak dan ibu selamat ya semua. Masalahnya ada pada suami saya dia terlalu ikutkan kata mak dia. semua kenduri dia akan minta suami […]

July 15 2019 0Comment

Masa anak umur 2 tahun dia baling pinggan kena dahi anak, bibir pernah pecah sebab kena tampar badan jangan cakap la asal main sepah je mesti badan anak2 aku brbirat.

salam. saya guna fake akaun.. jadi takde aibkan sesiapa.. buat suamiku. maafkan aku. aku belum mampu untuk jadii isteri yang sempurna.. buat anak2 ku… maafkan mama sayang.. mama tak mampu nak bela nasib nasib anak2 mama saat anak2 mama menangis kesakitan…aku seorang isteri. punya anak dua. dua2 perempuan. aku suri rumah.. suamiku seorang tentera yang […]

July 15 2019 0Comment

Dia boleh tanya penting ke mengurut tu ? Bila kakak buat muka, dibaling duit sekali dengan kad2 bank suruh kakak aku amik sume. Sian kakak aku min.

Salam min. Hidekan profile ye. Aku kesian dekat kakak aku. Apa la nasib dapat laki kedekot nak mamp0s macamtu. Ada ke patot laki dia selalu ungkit yang tak sepatotnya dia bayarkan kete kakak aku bulan2. Katanya kete tu bukan nama dia. Padahal dia jugak yg dok bawak kete tu hari2. Guna sama2 kot. Kakak aku […]