September 07 2020 0Comment

kadang saya rasa cemburu bila tengok orang suami isteri main bersama dengan anak dekat taman kanak2 tetapi saya tak

Assalammualaikum, tolong hide profil saya admin. Saya nak tanye pndapat netizen2 dalam nie, tak kisah macam mane pun. Dari dulu sblum khwin saya memang brnasib malang, ramai orang tak suka saya, saya cantik, bukan perasan ke ape, kawan2 saya yang baik yang cakap kat saya. kisah nye macam nie, saya dah berkhwin 6 tahun dengan […]

September 06 2020 0Comment

Kalau tak ada duit dia mengamuk cakap ayah ayah saya miskin, dah mti tapi tidak ada tinggalkan harta dan kalau gado saya tak melawan

Assalamualaikum admin. mohon siarkan. tq admin. Saya yang semalam ada post suami bawak balik kawan dan kawan dia pulak bawak perempuan sekali. Saya tak nampak pun perempuan tu datang. Kawan laki dia nak datang saya tau. datang pun malam kul 11 lebih macamtu. saya dalam bilik menyusukn baby. anak yang lain tengh main jugak dalam […]

September 06 2020 0Comment

kadang2 lepas pergi tandas dia pijak tilam kami dan lap kaki kat tilam kami lepastu sambil dia ketawa minta puji min

hi min hide my profile, saya dah 3 tahun berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki, berusia 6 bulan min, hari ne saya nak meluah betapa sakit hati saya min, tahun pertama dan kedua perkahwinan saya menahan perasaan makan hati min. Sebelum keluarga mertua dan kami pindah rumah baru, macam2 yg saya alami min adik ipar […]

September 06 2020 0Comment

Barang kemas semua saya jual untuk tolong dia sampai saya tiada segalanya tapi dia sanggup suruh mak dia pergi beli sarung cincin sebab nak kawin dengan perempuan tu.

Salam semua saya nak luah perasaan saya, sekarang keadaan saya kembali murung saya taktau bila akan baik, tersiksa batin saya bila saya diuji lagi dengan suami. Ujian sebegini buat saya tersiksa dan taku. terasa diri teraniaya sangat, saya korban kerjaya saya untuk berbakti pada suami ketika dia dalam kesempitan. jawatan dalam kerajaan saya lepaskan untuk […]

September 05 2020 0Comment

Masalah sekarang saya memang tak dapat lupakan dia, pada setiap malam saya akan mimpikan dia dan setiap saat terbayangkan wajah dia

Assalamualaikum semua. suami saya nak lepaskan saya sebab suami ada perempuan lain dan tawar hati pada saya katanya. Saya rela dimadukan tapi dia menolak.. apa yang boleh saya kata, saya dah berusaha sedaya upaya tapi tiada jalannya. Masalah sekarang saya memang tak boleh lupakan dia, pada setiap malam saya akan mimpikan dia dan setiap saat […]

September 05 2020 0Comment

Sampaikan ipar2 madu saya tu hina saya maki saya dan hina suami sekali siap cakap suami saya munafik tak guna.

Assalamualaikum warga krt admin tlong post luahan saya pinjam akaun kawan. Saya adalah istri kedua dan mempunyai cahaya mata 3 lelaki, anak sulung saya berumur 5 tahun dan anak bungsu berumur 4 bulan. dan umur saya sekarang 25 tahun suami pula 48 tahun. Dan istri pertama suami umur 47 tahun mempunyai seorang anak perampuan bujang […]