January 14 2020 0Comment

Rumahtangga kami berjalan hari demi hari tanpa saya rasa nikmat bercinta kadang2 buat saya rindu zaman2 bercinta sebab saya tak dapat rasa bila dengan suami

Ni fake account. But please hide my account. Story saya macam ni. Sebelum berkahwin, saya pernah bercinta dengan seseorang. Beberapa tahun menyulam cinta, buat saya sangat sayang pada dia. Tapi sayang dia tak setia. Akhirnya kami berpisah. Untuk merawat luka, saya terima kehadiran seseorang. Kami bertunang. Dalam tempoh pertunangan, saya cuba cintakan dia, tapi saya […]

January 14 2020 0Comment

Yang geramnya dia suka baju yang tang ketiak tu tertetas sampai berlubang kemain besar la boleh nampak perut bila angkat tangan.

Assalamualaikum semua. Aku baru kahwin dengan laki aku ni sejak bulan Ogos tahun 2019. Ternganga aku bila tengok laki aku malam pertama aku masuk rumah baru dia pakai baju kelawar perempuan. Itu la habit laki aku, suka sangat pakai baju kelawar yang menggerbang tu. Bila balik kerja, mandi2 keluar solat maghrib isyak jap, balik tu […]

January 14 2020 0Comment

Saya tak sangka suami baca post saya dalam krt dan lepas post sy tersiar suami menghubungi saya dan memaklumkan tujuan dia minta saya berpindah adalah

Assalamualaikum admin, terima kasih kerana siarkan cerita saya.. Alhamdulilah banyak komen positif jugak yang saya dapat. Komen-komen positif yang banyak membantu. Komen-komen negetif pula sy jadikan sebagai iktibar, saya maafkan sesiapa saje yg memaki atau mengecam saya. Saya hanyalah manusia biasa yang tak lari dari khilaf. Saya faham betapa geramnya korang dengan isteri ke dua […]

January 13 2020 0Comment

Yang terbaru apabila kereta saya kemalangan dan dia duduk di rumah ibu saya tapi dia masih sama keluarga saya sendiri nampak dia keluar dengan suami orang menaiki motosikal

Salam min.. Minta pendapat korang. saya bersama isteri saya hampir 7 tahun masa mula perkahwinan elok saja. lama kelamaan semakin nampak keburukan kan nya. Selama kami berkahwin dia tidak pandai memasak dan boleh kata selalu makan di luar. Keburukan kan makin nampak apabila dia jadi ibu kutu dan tidak tahu dimana duit itu.. orang yg […]

January 13 2020 0Comment

Aku ada 10 orang adik beradik mak dan ayah aku dah bercerai sebab. bercerai ialah ayah aku cuba nak rgol cucu dia umur 9 tahun

Salam. Aku nak cerita sikit pasal keluarga aku. Aku ada 10 orang adik beradik mak dan ayah aku dah bercerai sebab. bercerai ialah ayah aku cuba nak rgol cucu dia umur 9 tahun . After bercerai ni, aku baru tahu yang ayah aku pernah rgol kakak aku sampai mengandung. Mak aku diamkan diri daripada anak2 […]

January 13 2020 0Comment

Dan di usia 8thn perkawinan, saya mengandung anak ke 2 min tapi perangai dia masih je macamtu selalu kluar malam dengan ppuan laen sampai balek pagi.

ASSALAMUALAIKUM min dn warga KRT . saya nk kongsi tentang kisah hidup saya slama ini. saya dah berkawin slama 11 tahun dan punya 2 orang anak. Dan bukan mudah nak jalani hidup slama 11 tahun ini. di awal perkawinan kami memang sangat bahagia bab duit pun dia tak bekire bile time gaji dia selalu bagi […]