June 20 2022 0Comment

Setahun berlalu tiba2 rase rindu yang teramat sangat saya hubungi suami hanya untuk mendengar suara dia dan dia ajak saya berjumpa

Cerita bermula begini. Kami berkawin pada usia yang sangat muda. Di awal perkahwinan, memang bahagia. Kami hidup sederhana n si dia kerja ibarat kais pagi makan pagi, kais petang makan petang. Sehinggalah saya mengandung anak kedua, suami mula buat perangai. Hisap d4d4h dan buat s4mun. Hati isteri tetap terima even berat. Sampailah satu hari, dia […]

June 20 2022 0Comment

Selepas 9 bulan perkahwinan A terus cari aku semula dan meberitahu kalai dia terlalu sangat rindu dan dia nakkan aku

Part 1. Playboy. Sejak dari zaman sekolah rendah memang aku kaki perempuan. Susuk tubuh badan aku dan penampilan aku memang memudahkan aku untuk mendapatkan perempuan yang aku nak. Aku pun memang aktif bersukan. Cakap apa saja sukan. Semua aku boleh bersukan. Memang aku dilahirkan berbakat dalam semua benda. Sampailah habis sekolah menengah, aku masih dengan […]

June 17 2022 0Comment

Kisahnya abang saya kahwin dengan seoramg minah ni tapi diawal perkahwinan kakak ipar saya ni ok je dengan saya

Assalamualaikum admin. tolong hide kan profile saya. sebenar nya saya nak minta pendapat. Kisahnya abang saya kahwin dengan seoramg minah ni tapi diawal perkahwinan kakak ipar saya ni ok je dengan saya, lepas tu dlm beberapa bulan, kakak ipar saya ni blh pulak cemburu dengan saya rapat dengan abg saya. bukan saya cium, peluk, tidur […]

June 17 2022 0Comment

Kisahnya sekarang kan musim durian belakang umah pusaka ni tapi masalahya memang anak2 diorang dtg tau kutip je.

Assalamualaikum. Hai. Saya nak meluah perasaan sahaja. Tak tau lah saya kira jahat ke tak..haha. Mak dan pak mertua saya dah lama meningg4l. so kami 4 beranak duduklah rumah pusaka ni sebab saudara suami memasing dah ada umah sendiri. Alhamdulillah rezeki kami takpikir dh nak sewa mana.x kisahnya sekarang musim durian belakang umah pusaka ni […]

June 16 2022 0Comment

Kisahnya Bulan 11 tahun lepas suami sah bercerai dengan isteri pertama kerana tak tahan isteri pertama tak pernah bekerja dan hanya tahu membebel

Assalamualaikum min dan netizen. Kisah aku ni Panjang so siapa yang pemalas nak baca boleh scroll laju2. Dan makcik bawang yang tahu mengecam je pun bolehlah scroll laju2 ek. Aku perlukan pendapat dari segi undang2 (aku pernah terbaca komen dari peguam syarie tp bila scroll balik tak jumpa nama fb peguam tu) dan juga mungkin […]

June 15 2022 0Comment

Jadi kebetulan nak dijadikan cerita suami aku ni terjumpa aku kat knduri kawan aku lepas berkenan dengan aku trrus lamar tak smpai 6 bulan macam tuh kitorang kawen

Assalammualaikum semua, aku seorg istri dan kami belum dikurniakan ank. 3 tahun sudah kami berkahwin. Aku cerita dari awal ye. Sebelum aku kahwin aku ada kenal seorg lelaki ni. Lelaki yang sangat sangat aku cintai. Tapi aku stress bila dia start buat bukan bukan pada aku tapi aku tak dapat nak tolak apa yang dia […]

June 15 2022 0Comment

Masalahnya suami paksa saya untuk terima bekas isterinya sebagai madu sebab kononnya dah tak nak berzin4 lagi

assalam semua maaf kalau pnjg sangat. saya berkahwin dengan suami pada tahun 2017. masa tu dia dalam proses nak bercerai. Dam lepas kami sah suami isteri baru lah mereka bercerai dengan Alasan isteri dia tolak poligami. saya kakitangan kerajaan dan suami berniaga. saya berkahwin dengan suami ketika bisnes dia sudah suam2 kuku dan masa tu […]