September 22 2022 0Comment

Dipendekkan cerita Allah je thu perasaan saya bila isteri pertama pernah ser4ng saya sedangkan demi Allah saya tidak berniat nak merampas, hanya sekadar menumpang kasih.

Assalamualaikum disini saya ingin kongsikan tentang diri saya dan ape yang saya lalui sepanjang 9 tahun perkawinan. Saya 28 tahun anak 5.. Anak syurga 2 orang. Yang masih ad 3.. 2 lelaki 1 perempuan. Saya berkawin dengan suami sebab frust dengan tunang dan suami merupakan suami orang. Dipendekkan cerita Allah je thu perasaan saya bila […]

September 22 2022 0Comment

Kisahnya semasa ketiadaan suami baru2 nie aku telah tidur dengan sorang lelaki yang aku anggap seperti adik ku sendiri yang aku kenal hampir 4 tahun lebih

Aku tak tahu lah nak mula macam mana kisah aku nie. please admin hide profile saya yea. aku kawen hampir 16 tahun, hanya bahagia dalam 5 hingga 6 tahun sahaja lepas suami aku diberhenti kan kerja sebab positif g4nja. Aku ingat suami aku akan ambik pengjaran apa yang terjadi, ternyata tidak. sampai sekarang hanya d4dah […]

September 21 2022 0Comment

Malangnya bila isteri pertama telah men¡k4m saya dari belakang sehingga tahap saya ditukarkan ke negeri lain.

Salam KRT tlg hide fb saya. Terpanggil untuk mnceritakan pengalaman diri bila sering di samakan dengan cerita tv3 Jangan B£nci Cintaku. Saya telah nikah dengan seorang duda yang mana saya juga adalah seorang janda. Ketika saya mengenali suami beliau memang dalam proses bercerai dan kami menjalinkan hubungan yang serius tapi dalam diam saya tak tahu […]

September 20 2022 0Comment

Paling menyedihkan masa kami bercuti suami saya menghubungi A mengatakan beliau tidak bahagia bersama saya dan ingin pulang bersamanya

Salam Admin, Pada awal tahun ini, semuanya terbongkar apabila perempuan simpanan suami saya menghubungi saya.  Perempuan ni dulunya bekas isteri suami saya tapi dia yang beria nak bercerai sebab taknak bermadu. Saya memang sedia maklum tentang kewujudan dia sebelum itu, cuma apabila saya minta perjelasan dari suami saya, dia hanya kata hubungan mereka setakat keluar […]

September 20 2022 0Comment

Paling menyedihkan bila mak dia suruh balik kg tapi duit takde tapi sanggup paksa aku untuk jual gelang hantaran dulu dia bag

Assalam, min tolong hide kan fb aku. Dah bertahun2 aku sabar, makan hati, mengalah dengan suami aku. Rasa perit min, aku teringin hidup macam orang lain. Bahagia. bole kesana sini, nak buat apa pun senang takde halangan. Aku tak mintak pun suami aku banyak duit, belikan aku macam2, cukup lah ade waktu aku perlukan dia. […]

September 19 2022 0Comment

Kisahnya aku seorang isteri dan ibu yang pernah terlanjur dengan beberapa lelaki sewaktu sudah berkahwin tapi aku dah taubat

Assalamualaikum dan Hi , nak minta pendapat. Cerita ni panjang. Jadi aku pendekkan sahaja. Kisahnya aku seorang isteri dan ibu yang pernah terlanjur dengan beberapa lelaki sewaktu sudah berkahwin tapi aku dah taubat, aku juga tak berani jujur dekat suami aku yg aku cur4ng sebab aku betul2 khilaf.  Aku takut suami tinggalkan aku dan sampai […]