May 18 2020 0Comment

Kisahnya bila suami menjadi cacat sejak kemalangan jalan raya 2 tahun lepas dan masa tu adalah ulang tahun perkahwinan kami yang ke 18

Salam krt, minta admin haid kan profil saya dan jangan reply chat ni. Risau suami saya baca. Saya berumur 49 tahun suami pula 45 tahun. Kami dah berumah tangga hampir 20 tahun dikurniakan 9 orang anak dan anak bongsu berusia 8 tahun. Sebelum ni saya dan keluarga sangat bahagia. Suami sangat baik dan bertanggngjawab, nafkah […]

May 18 2020 0Comment

Silap aku sebab perkahwinan pertama aku gagal dan lepas aku bercerai dengan suami pertama aku terlanjur dengan ramai lelaki tapi aku dah insaf

assalamualaikum min. aku pernah berkahwin dan bercerai. kini aku berkahwin dengan orang lain setelah 2 tahun menjanda. aku bahagia min. tapi semuanya berubah selepas doc sahkan aku terkena jangkitan kelamin. doc kata virus tu dah lama ada dalam badan aku dan sukar dirawat. Silap aku sebab perkahwinan pertama aku gagal dan lepas aku bercerai dengan […]

May 18 2020 0Comment

minggu lepas saya bergaduh besar dengan suami, kata nya saya isteri derhaka siap dia halau saya keluar dari rumah

Assalamualaikum admin, pertama kali saya meluah di sini, saya Betul2 buntu, pada usia 30 tahun, anak saya dah 3, suami tak membantu lansung dalam kerja rumah atau anak2, perbelanjaan rumah, kami bahagi 2 kerana saya bekerja. kadang saya lebih banyak menanggung.. Saya penat dan stress. kadang rasa seperti hamba abdi.. Bila semua benda kena lakukan […]

May 18 2020 0Comment

Mengenai steri pertama pula, yer saya ada maklumkan kali pertama suami ajak saya bernikah sebab sukakan saya dan dia tidak membenarkan

Assalamualaikum admin, terima kasih kerana siarkan cerita saya.. Alhamdulilah banyak komen positif jugak yang saya dapat. Komen-komen positif yang banyak membantu. Komen-komen negetif pula sy jadikan sebagai iktibar, saya maafkan sesiapa saje yg memaki atau mengecam saya. Saya hanyalah manusia biasa yang tak lari dari khilaf. Saya faham betapa geramnya korang dengan isteri ke dua […]

May 18 2020 0Comment

Walaupun kami sangat bahagua tapi lada beberapa bulan lalu, suami telah menyatakan keinginannya untuk berkahwin dan calon isteri barunya

assalamualaikum admin. mohon hide fb , pinjam fb kawan. Alhamdulillah, Aku dah berkahwin hampir 2 tahun dan berniaga kecil kecilan. Kami boleh dikatakan sangat bahagia walaupun belum dikurniakan rezeki anak dan suamiku baru sahaja dinaikkan pangkat, alhamdulillah, rezeki. Walaupun kami sangat bahagua tapi lada beberapa bulan lalu, suami telah menyatakan keinginannya untuk berkahwin dan calon […]

May 18 2020 0Comment

Ya aku tahu salah aku sebab sengaja tak delete video tu sebab aku memang simpan untuk kenangan bujang jadi bila2 boleh tengok balik

Hi min . hide profil aku min. lagi pula aku pakai fake acc. aku ada nak cita ni min , dan minta pendapat makcik2 bawang kat sini. macam ni, aku dengan bini aku baru je kahwin 11 bulan. dan bini aku baru lahirkan cahaya mata kami sebulan yang lepas, kiranya sekarang masih dalam berpantang bini […]

May 18 2020 0Comment

Ya aku pernah berjanji jaga dan akan nikah dengan dia selepas kami terlanjur tapi selepas setahun aku dengan dia lama2 aku kesian Kan dia

Assalamualaikum. hai min. hidekan fb kawan satu tempat keja aku ni. aku nak cerita Dan Tanya pendapat sikit. Salah ke aku? Macam ni cerita dia. aku suami orang, Ada anak 2 orang. khawin dah 10 tahun. rumah tanga aku Ada pasang surut Dan aku selalu luar daerah. satu Masa tu. aku keluar daerah untuk satu […]