Mak aku pulak desak aku untuk jumpa ustaz konon nya nak minta ustaz buat air penenang kat aku sebab mak aku kata aku macam orang giler bayang

Assalammualaikum… Hai min tolong hide profile aku. Aku betul2 tengah kecewa. aku dah cuba untuk move on. tapi hati aku sakit sangat min. Aku dah bercerai dengan suami aku. Dah hmpir 2 bulan. Kami ada anak baru berusia 9 bulan. Aku minta cerai dengan laki aku sebab aku dah tak tahan diperlakukan seperti anak patung […]

Aku baru saja melabuhkan punggung duduk di kerusi aku lihat isteri dan anak aku sedang makan sedap aku ingatkan

Assalamualaikum Buat Semua Warga KRT Yang Dirahmati Dan Dikashi Allah SWT. Sekadar ingin melepaskan rasa terkilan buat isteri. Kerja aku keluar gelap balik pun gelap kadang ada kalanya hanya sekali sempat makan pagi sewaktu berkerja dan balik rumah baru untuk aku nak makan walaupun lapar tapi itulah rutin harian aku sebagai seorang buruh… kebetulan hari […]

Kisah bermula bila ada sorang staff baru laki datang ke tempat kerja kami dia ni agak brumur sikit dan ank kedua dia pon sebaya dengan saya

Salam min. Tlg hide profile saya. Saya nak minta pendapat kakak2 dan abang2 kat sini. Saya ni baru berkahwin 4 bulan dan sudah menjadi suri rumah sepenuh masa. Sebelum saya berkhwin saya bekerja dan mempunyai pangkat dan gaji yang agak memuaskn. Saya ni lebih selesa berkawan dengan lelaki dan kebanyakkan kawan saya adalah lelaki. Saya […]