Bila suami saya nak makan dan saya baru je nak ke dapor untuk buat air atau goreng extra lauk sibuk mak dan kakak dia datang nak buat seolah nak bgitau saya ni takpandai nak jaga perut anak dia

Salam min.. Hidekan juga fb saya.. Terbaca kisah 6 jam yang lalu post dri krt.. Psl kawin 8bulan duk mah mertua tu.. Kisah ni pun seakan akan dengan saya.. Tpi bezanye ade la sdkit. Lainnya pula kisah saya ni.. Suami saya tu “anak mak”.. Saya tak sangka.. Setelah menjadi sebahagian dari fmly suami.. Selama 5 […]

kalau tiap kali gaduh mesti saya kene mengalah nywa saya pown 50/50 abis lebam2 kene teranjang dan penumb0k. Kadang2 sampai guna psau nak bunh saya..

Assalam admin tlg siar kan kisah rmh tgga saya ni. minta jasa baik admin KRT kongsi masalah saya ni. Saya suam kepadq isteri saya. dan bapa kepada 2 orang anak saya, saya ada masalah dengan isteri saya, dia seorang yang sangat garang ,ego tgi dan kuat sangat kontrol dan juga kuat maki. saya dan juga […]

kalau tiap kali gaduh mesti saya kene mengalah nyawa saya pown 50/50 abis lebam2 kene teranjang dan penumbuk. Kadang2 sampai guna pisau nak bunh saya..

Assalam admin tlg siar kan kisah rmh tgga saya ni. minta jasa baik admin KRT kongsi masalah saya ni. Saya suam kepadq isteri saya. dan bapa kepada 2 orang anak saya, saya ada masalah dengan isteri saya, dia seorang yang sangat garang ,ego tgi dan kuat sangat kontrol dan juga kuat maki. saya dan juga […]

Aku kahwin dan dalam diam aku sendiri rasa benci pada anak2 tiri aku dan aku tak tahu kenapa sedangkan niat aku kahwin untuk mmberi sinar baru untuk suami aku.

Assalam admin.. Saya harap admin hide fb sy. Kali ni saya betul2 rasa teracabar. . Punca nya benda kecil tapi hati ni memang dh penat sangat2 . Sampai mulut ni semua keluar apa yang terpendam.. Aku berkenalan dengan suami aku dah masuk 3 tahun.. Dah usia perkahwinan aku dengan suami dah nak masuk setahun. Laki […]

Untuk pengetahuan semua Mertua aku ni cukup di kenali pernah mewakili negeri dalam pertandingan Tilawah Al-Quran peringkat Kebangsaan dan selalu menjadi Johan Qariah. hebatkan? Hebatnya luaranya..

Assalamualaikum admin dan semua pembaca KRT. Aku cuma nak bagi nasihat kpd semua rakan-rakan pembaca yang mungkin ada masalah dgn keluarga MIL atau ipar duai, biras dan yang sewaktu dgn nya. Aku tahu memang susah kita nak elakkan benda macam ni. Walaupun kita pun sakit hati dengan perangai MIL, nak tak nak kita tetap kena […]

Apa korang rase bila situasi ni berlaku pada korang? Ko selalu ajak suami ko gi oversea tapi dia tak pernah nak. Aku rase sebab memikirkan kos dan dah di didik dalam famili berjimat cermat

Salam. Admin hide profile saya. Saya nak. tnya perasaan korang semua. Apa korang rase bila situasi ni berlaku pada korang? Ko selalu ajak suami ko gi oversea tapi dia tak pernah nak. Aku rase sebab memikirkan kos dan dah di didik dalam famili berjimat cermat. Ikutakan aku dah lama nak. melancong sndiri2. Suami aku ni […]