Pagi tu kaki saya kena simpul biawak sampai nak jalan pun rasa sakit jadi saya mc hari tu tak tahu pulak Allah nak tunjuk kan kebenaran dia kantoi call betine tu pkul 4 pagi.

Salam admin, mohon siarkan luahan saya, saya seorang suri rumah sepenuh masa. Bulan lepas saya ada cuba2 untuk kerja tapi bila suami kantoi ade betine lain, saya amek keputusan untuk behenti. Untuk apa saya kerja tolong dia sedangkan dia tak hargai saya. Saya ingat pagi tu, dia kerja malam. Saya kerja siang. Pagi tu kaki […]

5 hari lepas suami tumbuk anak saya kat kening hanya kerana anak saya tidur lepastu tertolak kaki abi dia je Itu jadi isu pelik kan anak saa tak sengaja tapi kene tumbuk

Assalamualaikum warga krt. Kalau ada yang masih ingat kisah saya dulu. janda anak 2 dan dah kawin baru dengan bujang muda 2 tahun tu. Tapi dia suka wat anak lelaki (10 tahun) saya macam kekawan dia termasuk tumbuk dan sepak anak saya 2. usia kawin dah 4 tahun. 4 tahun jugak dia akan buat anak […]

Yang jadi saya lagi stress mil ni jenis mengongkong anak2 die tak kira la dah kawin atau belum kami suami isteri memang sibuk jadi hujung minggu tu la nak berehat

Salam min. Tlg hide fb saya. Saya nak luahkan je. Masalah saya ialah dengan mertua. Saya dah kawin dengan suami dah 3 tahun. Anak sorang. Sejak awal perkahwinan saya dapat rasa yang mak nya memang tak berapa gemar dengan saya. Awal2 saya cuba amik hati tapi bila dah lama2 saya jadi penat. Saya berasal dari […]

Dengan sangat kejam nya isteri lelaki itu mengahalau aku dari rumah dan kereta yang lelaki tu berikan untukku diambil nya aku cakap tu hak aku sebab suaminya beri untuk aku

Asalamualaikum krt. Saya sudah berumah tangga baru 3 tahun. Suami seorang yang baik. Terima saya dan anak saya dengan bekas ex saya dulu. Suami rajin solat. 100 peratus perfect. Aku nak cerita kisah sebelum aku kawin dengan suamiku. Aku kenal dengan seorang leleki. Dia cinta pertama ku dan sampai sekarang tidak ada lelaki boleh gantikan […]

Dengan kejam nya isteri lelaki itu mengahalau aku dari rumah dan kereta yang lelaki tu berikan untukku diambil nya aku cakap tu hak aku sebab suaminya beri untuk aku

Related posts: Istri aku cakap semua punca dari aku sebab aku abai kan dia dan tak beri perhatian pada dia ok aku mengalah dan kami sama2 berubah menjadi pasangan yang lebih baik Perempuan gatal nie hubunngi saya minta bantuan suami saya untuk dapatkan anak2 nye dari suaminya kerana suaminya bawak balik rumah mak mertua nye […]