Saya ada jumpa beberapa orang pakar perubatan islam. Semua cakap benda yang sama. Suami saya dah kena ubat guna2 dgn betine ni. Dia ni kuat main bomoh.

Assalam min…mohon hide kan nama saya. Saya dh kawin 11thn. Suami saya agak berumur. Tp kami bahagia sehinggalah saya diuji bila saya dpt tangkap suami saya bercinta dgn seorang janda anak 2. Janda tu muda dr saya 9 tahun. Beza umur dia dgn suami saya ialah 34thn. Mcm anak dgn bapak. Mereka dah skandal dr […]

Sudah 7 bulan suami tak sembuh2 batin saya tersiksa dan saya berkenalan dengan seorang rakan bussines. Semakin hari semakin rapat.

Asalamualaikum admin. Saya linda umur 32. Saya dan suami mempunya 4 org anak. Alhamdulillah bahagia. Saya dan suami bussines dan Alahmdulillah bussines makin maju. Dari kami pakai motor dan alhamdulillah, kami dah mampu beli 2 buah banglo dan 3 buah kereta mewah. Syukur ya Allah.. walaupub hidup kami semakin baik. Suami makin bertanggungjawab dan makin […]

Dia selalu rasa aku dan anak2 menyusahkan hidup dia lebih2 lagi aku ada sakit tulang belakang tahap 4 dan aku tak boleh nak bekerja

Admin yg dikasihi…mohon post je…hide fb aku ni ya…sbb ada kawan2 yg kenal aku …aku taknak dorang sedih dgn apa yg jadi kat aku..thanks.. Dulu msa berpisah…puncanya Dia rasa aku dan anak2 menyusahkan hidup dia lebih2 lagi aku ada sakit tulang belakang tahap 4 dan aku tak boleh nak bekerja..tak mampu nak tolong dia..dia buat […]

Dia rasa aku dan anak2 menyusahkan hidup dia lebih2 lagi aku ada sakit tulang belakang tahap 4 dan aku tak boleh nak bekerja

Admin yg dikasihi…mohon post je…hide fb aku ni ya…sbb ada kawan2 yg kenal aku …aku taknak dorang sedih dgn apa yg jadi kat aku..thanks.. Dulu msa berpisah…puncanya Dia rasa aku dan anak2 menyusahkan hidup dia lebih2 lagi aku ada sakit tulang belakang tahap 4 dan aku tak boleh nak bekerja..tak mampu nak tolong dia..dia buat […]

Tahun ke lima perkahwinan dia dah start mengunyit dengan cik pon sampai sanggup abaikan aku. mak mertua aku duk backup anak dia, walaupon terang2 ank dia salah..

Assalammualaikum min. tolong hide nama aku tau.. macam ni kisah aku.. aku dengan bekas suami dah kawin 8 tahun.. sepanjang tempoh tu, nafkah untuk aku memang langsung takda, hanya nafkah utama ja dia bagi.. tempat tinggal, mkn minum. pakaian 1 tahun sekali.. aku bekerja sebelum ni min, rumah kami kongsi bayar, dalam tempoh aku kawin […]