Apa korang rase bila situasi ni berlaku pada korang? Ko selalu ajak suami ko gi oversea tapi dia tak pernah nak. Aku rase sebab memikirkan kos dan dah di didik dalam famili berjimat cermat

Salam. Admin hide profile saya. Saya nak. tnya perasaan korang semua. Apa korang rase bila situasi ni berlaku pada korang? Ko selalu ajak suami ko gi oversea tapi dia tak pernah nak. Aku rase sebab memikirkan kos dan dah di didik dalam famili berjimat cermat. Ikutakan aku dah lama nak. melancong sndiri2. Suami aku ni […]

Ya saya tau, memang sorang isteri akan marah2 bila belanja rumah mau habis tapi bila isteri marah dan sakit hati. di situ lar. dia naik tangan cakar toreh muka saya.

salam dan selamat petang smuanya. di sini saya minta pendapat dari kamu semua. saya sebagai sorang suami.. patut ka. Harus ka. isteri yang saya sangat sayangi cintai harus saya lepaskan sedangkan saya masi sangat cinta sayang padanya. saya pendekkn ceritanya. Ekonomi rumah tangga saya belum stabil lagi. dan bila belanja rumah kami mau habis. bini […]

Aduhai hati kini sudah sebulan si suamiku menghilangkan diri. Apakah dia ade diselatan atau di barat tapi yg pasti tidak ade bersamaku sudah sebulan.

Assalamualaikum , warga krt yg budiman serta admin yg baik hati sudi upkan kisah ku ini. Dimana nak mula yer, kita mula sedikit nasihat buat ingatan kaum wanita yg masih bujang dan single kembali diluar sana jika awal2 perkenalan dah intronya berbohong ingatlah jangan diteruskan akan bermasalah. Tapi mungkin nasib jugakkan? Mana nak tahu rezeki […]

Saya ada jumpa beberapa orang pakar perubatan islam. Semua cakap benda yang sama. Suami saya dah kena ubat guna2 dgn betine ni. Dia ni kuat main bomoh.

Assalam min…mohon hide kan nama saya. Saya dh kawin 11thn. Suami saya agak berumur. Tp kami bahagia sehinggalah saya diuji bila saya dpt tangkap suami saya bercinta dgn seorang janda anak 2. Janda tu muda dr saya 9 tahun. Beza umur dia dgn suami saya ialah 34thn. Mcm anak dgn bapak. Mereka dah skandal dr […]

Sudah 7 bulan suami tak sembuh2 batin saya tersiksa dan saya berkenalan dengan seorang rakan bussines. Semakin hari semakin rapat.

Asalamualaikum admin. Saya linda umur 32. Saya dan suami mempunya 4 org anak. Alhamdulillah bahagia. Saya dan suami bussines dan Alahmdulillah bussines makin maju. Dari kami pakai motor dan alhamdulillah, kami dah mampu beli 2 buah banglo dan 3 buah kereta mewah. Syukur ya Allah.. walaupub hidup kami semakin baik. Suami makin bertanggungjawab dan makin […]