Dia rasa aku dan anak2 menyusahkan hidup dia lebih2 lagi aku ada sakit tulang belakang tahap 4 dan aku tak boleh nak bekerja

Admin yg dikasihi…mohon post je…hide fb aku ni ya…sbb ada kawan2 yg kenal aku …aku taknak dorang sedih dgn apa yg jadi kat aku..thanks.. Dulu msa berpisah…puncanya Dia rasa aku dan anak2 menyusahkan hidup dia lebih2 lagi aku ada sakit tulang belakang tahap 4 dan aku tak boleh nak bekerja..tak mampu nak tolong dia..dia buat […]

Tahun ke lima perkahwinan dia dah start mengunyit dengan cik pon sampai sanggup abaikan aku. mak mertua aku duk backup anak dia, walaupon terang2 ank dia salah..

Assalammualaikum min. tolong hide nama aku tau.. macam ni kisah aku.. aku dengan bekas suami dah kawin 8 tahun.. sepanjang tempoh tu, nafkah untuk aku memang langsung takda, hanya nafkah utama ja dia bagi.. tempat tinggal, mkn minum. pakaian 1 tahun sekali.. aku bekerja sebelum ni min, rumah kami kongsi bayar, dalam tempoh aku kawin […]

rasa nak tinggalkan je semua ni anak2 masih kecik sorang² jaga. minta sehari je mase nak rehat kan badan sebab peranakan memang kerap turun sebab pantng sendiri.

salam warga krt. saya ada ssuatu nak luahkan dan bertanya. Apa pandangan semua jika dari awal perkhawinan suami tak pernah imam kn isteri?. sebab tu je lah hajat yang saya mintak. hari2 berdoa. Menunggu dia ajak anak2 dan saya solat bersama. tapi. belum terbuka lagi pintu hati dia nak bersama kami. lagi satu. Suami terlalu […]

Banyak kali beliau ugut ingin lafazkan talak pada saya hanya kerana benda kecil Dan beliau sudah pun melafazkan talak 1 pada saya genap 3 bulan kami berkahwin.

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Terima kasih admin kerana sudi siarkan coretan saya. Saya baru sahaja mendirikan rumah tangga pada awal April lalu. Saya masih muda, berumur 23 tahun. Dan suami berumur 32 tahun. Jarak umur kami memang jauh 9 tahun, perkenalan saya dengan suami agak singkat hubungan percintaan kami baru masuk 1tahun kami sudahpun mendirikan […]

Kalau masak, tak reti tak ape.. boleh belajar. banyak kali sama juga pelupanya sampai sudah 3 tahun kawin pun masih tegok resepi.

ini adalah diari luahan hati saya.ditulis sekian lama.. dikumpul sedikit demi sedikit.. 1- masak, tak reti tak ape.. boleh belajar. ini tapi kita dah ajar dah buat banyak kali sama juga pelupanya sampai dh 3 tahun kawin pun masih tegok resepi. arghhhhhhhh!!! 2- takreti tutup suis.. lampu, kipas, ubat nyamuk.. (tegur tak jalan..tak kan tiap […]

masak, tak reti tak ape.. boleh belajar. ini tapi kita dah ajar dah buat banyak kali sama juga pelupanya sampai dh 3 tahun kawin pun masih tegok resepi.

ini adalah diari luahan hati saya.ditulis sekian lama.. dikumpul sedikit demi sedikit.. 1- masak, tak reti tak ape.. boleh belajar. ini tapi kita dah ajar dah buat banyak kali sama juga pelupanya sampai dh 3 tahun kawin pun masih tegok resepi. arghhhhhhhh!!! 2- takreti tutup suis.. lampu, kipas, ubat nyamuk.. (tegur tak jalan..tak kan tiap […]