Nak jadikan cerita sejak beberapa minggu lepas perangai suami lain sangat nampak macam benci sangat dekat aku

Salam min and warga krt semua. Harap semuanya sihat2 n happy. Hidekan profile ye min. Cuma nak beri peringatan kepada semua wanita yang blm berkahwin. Jagalah mahkota kita sebagai seorang perempuan. Jagalah batas pergaulan. Janganlah senang termakan dengan pujuk boyfriend2 atau yang belum pun pasti jadi suami. Kesian dekat bakal suami kita nanti. Cuma ingatkan. […]

Kisahnya sebelum saya berkawen saya memang amik anak setiap minggu cuti sekolah tapi selepas kawen ni tak tau lah nak cakap macam mana

salam min, nak minta pendapat netizen sikit min.. macam ni, saya dulu janda anak 2.. then sekarang dah berkahwin dengan lelaki bujang. Dan perkahwinan kitaorang sudah setahun dah pun. anak saya bekas suami saya jaga. sekarang masalah saya bab anak. Kisahnya sebelum kawen saya memang amik anak setiap minggu cuti sekolah tapi selepas kawen ni […]

Masalah saya ialah suami seorang yang teramat pendiam dengan sifat dia itu membuatkan saya rasa tidak senang dan selalu rasa yang saya ni hanya menyusahkan dia

Salam. Sekadar perkongsian saya yang mengalami masalah depression disebabkan suami saya sendiri. Saya mengalami masalah depression tanpa pengetahuan sesiapa pun. Lagi-lagi suami saya. Bukan kerana suami tidak bertanggungjawab, bukan kerana suami curang, bukan kerana suami kaki pukul, dan bukan kerana suami saya seorang tidak bekerja. Masalah saya ialah suami seorang yang teramat pendiam dengan sifat […]

Kisahnya saya masih berpantang baru 12 hari jahitan bawah belum sembuh masalahnya akhir2 ni suami ngeluh makan minum die saya tak jaga

salam min. Tolong hide profile saya ye. Kisahnya saya masih berpantang baru 12 hari berpantang jahitan bawah belum baik lagi. Nak duduk masih rasa sakit. Pada mulanye suami tolong semua urus. Bile dah berapa hari saya yang urus semua dengan masih pantang dan sakit bawah ni. Saya kuatkan diri juga buat semua. Tapi akhir2 ni […]

Sepanjang Saya dengan dia Saya tak pernah Bukak fon dia tetapi Baru ni saya tiba2 teringin nak Bukak fon dia sebab nak tengok semua yang ada dalam fon dia,

saya hanyalah seorang insan yang sangat lemah dan taktau nak meluahkan pada siapa. saya Baru berkhwin sebelum kahwin semuanye oke. kahwin atas kehendak sendiri, cerita ini berkaitan kisah silam suami. kisah silam yang sangat sangat sakit bagi saya untuk terima. ye Saya tau mungkin akan ada orang yang cakap saya b0d0 sebab tak boleh moveon […]

Kisahnya sebelum saya berkahwin dengan suami saya jatuh cinta dengan lelaki yang berusia sama dengan saya

admin, ini akaun fake saya. saya seorang perempuan berusia 31 tahun. saya betul-betul perlukan pandangan orang lain kerana saya tak berani nak mengadu pasal masalah ni dengan kenalan saya. saya merupakan seorang isteri yang telah bekahwin selama 7 tahun tetapi kini dalam proses perceraian. Kisahnya sebelum saya berkahwin dengan suami saya jatuh cinta dengan lelaki […]