Yang aku tak puas hati masa suami aku ceraikan dia Katanya dia hamil tapi aku yakin kalau budak tu anak orang lain sebab suami cakap dah bertahun tak sentuh dia

Salam warga krt. Hide profil aku. Aku seorg pom yg khawn muda dgn seorg lelaki duda muda anak 1. Pada mula kenal dia memang suami orang dan saya sudi jadi isteri ke 2 tapi bekas isterinya tak terima dan meminta cerai jadi suami ceraikan dia dan berkahwin dengan saya. Kebtulan masa tu saya mengandung anak […]

Baru2 ni isteri ade luahkan perasaan yang terbuku dekat hati dan dia cakap dia dah mula rasa tak bersyukur dengan kehidupan dia sekarang

Assalamualaikum min tolong hide fb saya. Saya seorang suami anak 1. Cuma nak luahkan ape yang takkena dengan rumah tangga saya. Saya bekerja dan gaji cukup2 makan je,lepaslah untuk bayar sewa rumah, bil2 dan hutang. Nak dijadikan cerita, sepanjang berkahwin isteri saya takpernah mengeluh pasal kekurangan dalam rumah kami cuma kebelakangan ni dia kerap2 mengeluh. […]

Yang paling2 saya tak boleh terima dan terkejut bila saya masuk bilik ipar tengok terkejut weh Ya Allah ni bilik ke kandang ape ni k0t0r sek0t0rnye bilik

Assalamualaikum min. tolong post luahan saya. Begini. saya kahwin tak sampai setahun lagi. masalah yang saya alami ni masalah ipar saya. kami suami isteri menyewa sekali dengan adik ipar. mula2 saya menjejaki kaki kat sini mmg rasa ok lagi, bila dah lama2 ni. sikit demi sedikit die tunjuk perangai die. die jenis tak bergaul dengan […]

Paling kecewa bila saya bercakap dengan suami peerihal mereka suami tak terima dengan alasan itu maakk adik bradik dia

assalamualaikum min hide kan profile saya min. Kepada pembaca budiman saya sekarag dalam dilema .adakah sy betul2 depress atau saya dh betul2 keletihan melayan kerenah family side suami. begini saya ni bekerja suami pon bekrja sebelum ni sy ni suri rumah biasa2 saja tapi ada la side income sikit. saya hairan kenapa bila suami sakit […]