Start penderitaan saya mase tu mil bagi tahu yang mase saya kawen suami saya masih ada istri dia siap cakap lagi tak malu ke runtuhkan rumah tangga orang

assalamualaikum min. Hide profile saya ye. Saya cuma nak mintak pendapat semua. wajar tak salah ni diletakkan ke atas saya? taktau nak mula dari mane tapi saya ni kawen dengan duda atau laki orang saya pon tak pasti sebab dia mengaku bujang sampaikan saya dah mengndung 7 bulan ,kami pndah rumah mil sebab suami cakap […]

Masa saya pantang kalau masa suami ada kat rumah semua diorang siapkan dan layan saya baik sngat siap masakan dan hidangkan saya tapi bila suami gerak je ke laut trus saya di biarkan

Assalammualaikum min. Hide fb saya yee. Saya nak Luah pasal mak mertua ni hah. Kisah nya saya dah berkawin dengan suami hampir 2 tahun belum dikurniakn cahaya mata. Lagii kami duduk rumah mertua lepas kawin.. Sebab mak mertua takn ak jauh dengan anak kesayangan dia suami saya tuu, itu permntaan dia sebelum kawin mula2 saya […]

Perlu ke saya cari bukti yang dia ada wanita lain dan tunjuk pada wife dia sebab saya kesian juga pada wife kalau betul la suami dia ada simpan wanita lain lagi.

salam admin. Saya nak pandangan warga krt. mcm ni. saya umur 34.masih bujang. saya ada skandal dengan SUAMI orang. dia dari company yang berdekatan dengan tmpat kerja saya. kami dah 5 tahun ada hubugan. tapi bukan la kerap berjumpa. cuma banyak berwhatsapp kadang2 keluar makan sesama. tapi jarang sangat.. Pada kami hubungan kami ni hanya […]

Di awal perkhawinan kami memang suami berlaku Adil walaupun banyak Masa dihabiskan disana tapi semakin lama Makin menjadi perangai suami saya

Asalamaulaikum min. Hide profile ok. Dipendekkan cerita aku isteri kedua pjj dengan suami jarak perjalanan antara kami hampir 4 jam. kami berkahwin secara baik dengan perintah makhamah. persetujuan bersama giliran BERMALAM aku 3 hari Dan madu ak 4 Hari. Begitu la seterusnya. mesti ramai yang Akan maki, Hina sebab menjadi isteri kedua Kan. Sebab bagi […]

Aku ni isteri no2 Masalahny aku kadang2 rase kecik hati dengan suami sebab kami ade buat perniagaan bersama dan perniagaan boleh dikatakan memang maju

Salam min. Tolong hide profile aku. Aku sekadar nak luah dan mintak pendapat. Aku ni isteri no2. Ade anak 2 orang. Suami aku alhamdulillah sangat baik dan bertanggungjawab. Sebenarnya aku tak ade masalah sangat dengan suami.. Cuma aku kadang2 rase kecik hati dengan suami sebab kami ade buat perniagaan bersama dan perniagaan boleh dikatakan maju […]