September 05 2020 0Comment

Dulu masa mula2 kawin die ada gf sampai 3 orang temasuk saya lepastu yang sorang sudah tarik diri dan sorang lagi jadi bini no 2 die

salam min. Mohon hide profile saya yer. saya d h tak tau pada sape nak luahkan rasa kecewa saya ni. saya tak ade kawan untuk saya luahkn rasa ni min. saya housewife. dah kawin almost 14 tahun. saya kawin dengan duda anak 2. masa mula2 kawin min die lain sangat daripada sekarang. sedih min. Suami […]

September 05 2020 0Comment

Kalau orang lain dapat gelang emas dari laki tapi aku pula pernah bawak gelang emas hasil duit aku sendiri ke pajak gadai sebab perlukan duit.

Assalamualaikum semua. Bila berhari raya ni, aku tak tau apa perasaan aku. Aku dah kahwin 14 tahun dah. Ada 2 pasang anak. Aku selalu comparekan keadaan aku dengan orang lain. Bukan mengeluh, cuma tertanya2 kenapa itu, kenapa ini dan akhirnya aku bungkam sendiri. Laki aku amat berkira tentang duit yang nak dikeluarkan untuk keluarga. Nafkah? […]

September 05 2020 0Comment

Kalau orang lain dapat gelang emas dari laki tapi aku pula pernah bawak gelang emas hasil duit aku sendiri ke pajak gadai sebab perlukan duit.

Assalamualaikum semua. Bila berhari raya ni, aku tak tau apa perasaan aku. Aku dah kahwin 14 tahun dah. Ada 2 pasang anak. Aku selalu comparekan keadaan aku dengan orang lain. Bukan mengeluh, cuma tertanya2 kenapa itu, kenapa ini dan akhirnya aku bungkam sendiri. Laki aku amat berkira tentang duit yang nak dikeluarkan untuk keluarga. Nafkah? […]

September 04 2020 0Comment

Setiap hari dipejabat aku melayan si A Dan bila balik kg aku akan layan si B sampailah kami keluar makan tengok wayang macam orang bercinta

Assalamualaikum dan selamat hari raya pada semua readers. Tq min share cerita aku. Aku seorang suami, dah kahwin 3 tahun, ada anak sepasang umur 2 dan setahun. Wife surirumah sepenuh masa, dulu sebelum kahwin dia kerja drafter. Tapi lepas kahwin dia terpaksa ikut aku pindah kl, dia berhenti kerja, nak cari kerja kat kl tiba […]

September 04 2020 0Comment

Untuk pgetahuan semua suami sudah 4 kali kantoi sebab perempuan siap dengan buat perkara tak senonoh tapi selama 4 kali itulah saya maafkan lagi dia

assalam admin. minta tolong siarkn post saya. terima kasih. saya seorang suri umah yang mempunyai dua orang anak yang brusia 2 tahun dan 4 bulan. usia pekahwianan baru 3 tahun. saya cuma nak luahkn ape yang terbuku dihati. tak tau nak luah dekat sape. harap krt dapat memberi kata2 semngat dan positif. macam ni, saya […]

September 04 2020 0Comment

Saya terduduk diam ketika menerima wasiat. saya berdoa dalam hati supaya ibu mertua dapat membantu cukup untuk membayar hutang suami pun dah memadai

Pengajaran pada sang suami. Aku isteri. Anak 5. Telah kematian suami setahun lalu. Arwah suami bekerja Ofshore. Gaji mencecah 20k setiap bulan. Keuarga kami bahagia mempunyai 5 anak kan. gado tu biasa. Saya bekerja. Pegawai di Pejabat Perikanan. Gaji saya mencecah 5k. Rules perbelanjaan kami, barang saya, saya beli sndiri kerana saya ada pendapatan sendiri. […]

September 04 2020 0Comment

Ada satu hari tu tengah berkumpul rumah mertua, ada orang call mertua tapi mak mertua suruh anak pompuan dia angkat bagi tau mak dia tak ada kat rumah

Assalamualaikum, nak tanya, ada ke mertua korang seorang penipu? Apa je yang anak dia buat dia akan bela, walhal dah terang2 anak dia salah. Kita yang hadap anak dia hari2 ni, sebumbung sekatil sebantal sepinggan ni yang paling kenal anak dia boleh pulak dia cakap anak dia tak buat salah. Anak dia pun suka menipu, […]