Bapak mertua selalu mintak duit tambahan suami hanya mampu bagi 150-200 sebulan setiap balik kampung dan kami tak boleh nak kemana2 sebab.

1 comment

  1. huhu..i feel u sis..memang btol tgjwb terhadap ibu bapa lebih kepada anak lelaki.Tapi mak bapak pon patotnye kena fhm la anak lelaki diorg tu ade anak bini jugak nak kena jaga.nasib u sme je mcm i, cuma lebihnya suami i ni xdela abaikan i 100% tapi bole nampak la ape2 pon msti lbhkan mak dia tu.hurm..mak dia pulak sygkan suami i terlebih yela anak bongsu kan..kalau tak cukup duit ke mesti minta dkt suami i, kdg tu pernah juga mintak kat i.Padahal kalau nak ikotkan rm1800 dlm tgn la duit diorang kalau dah campur2 dgn yg adik beradik suami yg lain bgi tu pon stil x cukup tak phm jugak ape dorg buat dgn duit tu.Tapi i tak kisah pon selagi i ade duit i boleh je bagi sbb mmg duduk sekalipon dgn mertua.Tapi tu la kdg kita ni jadi menantu ni kena bnyk diam , perhati & makan hati je dri berkata2 kan.Jadi pempuan zmn sekarang ni mmg takleh bergantung kt suami pon.Better semua benda kita wat sendiri jelah, selagi boleh sabar kita sabar..Nanti kalau dh takleh sabar tu kita tengok lah nti cmne nak wat..hahah

    Reply

Write a Reply or Comment