Aku bagi dia duit RM50 utuk dia dan anak2 belanja selama sebulan dia cakap tak cukup aku rasa dia nak kikis duit aku

10 comments

  1. Ko dah kenapa pundekk?RM50 sebulan?Ko ingat bini ko alien ke?Kalau aku RM50 tu sehari dah habis.Ko pehal pulak kena bagi duit kat adik beradik ko hanatt?Bini ko tu yang penting bodoh!!Patutlah bini minta cerai sebab ko nii jantan xguna,dayus.Ko tak sekolah ke dulu?Mak bapak ko xajar agama ke?Yang ko nak duduk sebumbung dgn mak bapak ko dah kenapa?Tu lah org kawin,kau sibuk gatal miang nak kawin jugak.Kalau xmampu nak sara anak bini xpayah kawin bangang..Buat anak pandai nak bagi nafkah kat anak bini pun berkira..Go die lah broo!!Kalau gini cara kau,baik ko kawin ngn kambing takyah kawin ngan org.

    Reply
  2. iolss pun rase nk kikis kepala awok ni bg berakal skit…humm..!!harap si laki sedor diri…

    Reply
  3. Vavi berkata2 x gune otak..wey munafik ko bangang eh ko klu rm50 ckup ke sbulan bebal…kencing lbih la lu…kdkut babi… mkeup mhl..igt lu bg 50k..rupnye 50..celah gigi aku je..sesaat aq ley hbiskn rm 50 tu doh..

    Reply
  4. dipersilakan meninggal….bangang punya jantan..sara la keluarga ko sampai mati..jangan gatal nak berbini bekeluarga..meninggal lagi baik..

    Reply
  5. Bang, nafkah utk isteri & anak-anak, lagi utama utk ibu-bapa. Isteri ada hak utk keluar / lari dari rumah, jika suami memukul dan tak berikan nafkah.

    Reply
  6. Ini spesis tolo.. rm50 shari bole habis.. ko nk suruh dia blanja rm2 shari ke? adoii.. sampah

    Reply
  7. Apa kata awak jpa ustaz dulu cita suma benda. Tya dia cukup ke bg 50 sebln? Patut ke bg duit kt adik2? Sapa lebih penting, adik beradik ke bini dan anak? Last sekali berdosa ke bini minta cerai? Susah sgt awak masuk sekolah balikla. Saya sarankan sekolah agama.

    Reply
  8. Ko pegi tya ustaz, cukup ke bg anak bini belanja RM50 sebulan? Tya ustaz, tanggungjawab bini ke jaga anak2 buah ko? Tya ustaz, berdosa ke minta cerai dari laki macam ko? Klu tak cukup jgk, ko masuk sekolah balik, aku suggest masuk sekolah agama.

    Reply
  9. Kelaka lah. Ade ke 50ringgit sebulan. Kucing aku pun kene spend 200 sebln. Ni kan pula manusia. Ko kawin dapat isteri, bukan dpt bibik utk ko n family ko, padan muka kena tinggal. Oh dosa ye, ko nafkah bagi tak cukup, tak fikir dosa plak. Dosa pahala ikut kepala bana ko.

    Reply
  10. Ko dah kenapa suami. P jumpa ustat minta pecerahan. Dia kahwin dgn ko bukan nak jadi bibik keluarga ko. Ko ingat senang jadi suri rumah. Ko ingat besar sgt rm50 sbkn tu?? MasyakAllah. Bang sebelum nak sekolahkan bini tu baik ko sekolahkan diri ko sendiri dulu. Kemain minta cerai tu berdosa, tapi yg kau menidakkan hak dia sebagai isteri tu x berdosa??

    Reply

Write a Reply or Comment