kenapa Allah beri ujian ini? Saya tak nak kehilangan suami saya, dia hak milik saya.. selama suami sakit, saya stop beri dia makan darah haid saya, tapi kalau saya berhentikan, suami saya akan tercari cari isterinya.. jadi

Asalamualaikum admin dan warga krt, mohon admin siarkan dan hide kan profil saya… semasa saya berumur 24 tahun, saya jenis yang ramah dan suka bergaul, saya juga akan berusaha sehabis mungkin untuk mendapatkan apa yang saya mahu.. saya juga serius cantik, putih gebu, tinggi ala2 model, dan ramai lelaki yang ingin mendekati saya, dengan berbekalkan […]

Kata bekas suami, dia sentiasa tunjukkan gambar saya pada anak2 dan maklumkan saya di Malaysia dan habis dia belajar, dia akan bawa anak2 jumpa saya. Untuk makluman, anak saya dijaga kakak bekas suami sewaktu di luar nega

Salam semua. Saya terpaksa pakai fb kedua saya demi untuk tutup aib saya. Saya dah tak tahu mahu bercerita pada siapa… Dan hanya KRT lah saya luahkan derita ini. Saya berusia 35 tahun. Wanita bekerja. Pada usia 25 tahun, saya berkahwin dgn llaki yg muda 3 thn dr sy. Perkahwinan yg ditentang oleh ibu saya […]

bagi saya dia cuma amik kesempatan untuk lepas kan diri dari menjaga anak2 nya masa dalam pantang sahaja sebab sebelom ni tak pernah langsung dia benarkan anak2 nya datang duduk bersama suami

Salam admin..minta siar kisah ini agar sdikit sebanyak  untuk minta pendapat warga KRT…. Saya mmpunyai 3 orang anak dan seorang suami yang telah brcerai dengan isteri pada tahun 2015.. sejak bercerai suami telah memberi nafkah anaknya dua orang yang berumur 8 dan 5 tahun pada tahun ni 2018 sebanyak rm650 sbulan… ceritanya bermula sejak kes […]

Selepas dari tu kami hidup seperti couple lain, bergayut lepas balik kerja, keluar dating bila cuti tapi lepass beberapa bulan dari itu aku rasa bosan…

Salam min,aku cuma nak luahkan kekesalan yg pernah aku lakukan hingga berlaku penceraian ,n aku tahu aku akan dikecam tp aku nak cerita jugak,sebab sampai sekarang aku rasa menyesal n rasa bersalah yg amat,(maaf andai berterabur sbb aku xpandai bercerita) Masa umur aku 19,mak aku benarkan aku bekerja sbb aku xnak smbg belajar,jdi pergi lar […]

saya jadi pelik kenapa call suami sedangkn selama ini urusan kecil sampai besar dia rapat dan sntiasa dgn saya, saya cuba bertenang, kemudian sy pikir..

Salam admin.. saya berumur 29 thun.. saya berkahwin 5 thun lepas.. sebelum sy berkahwin sy buat silap.. sy bekawan dgn suami sy tnpa sy thu dia suami orang.. dia duduk di utara tp sering kali ada bisnes di kl.. kawan yg kenalkn.. kwan sy tahu dia suami org tp mereka rahsiakn atas pmintaan suami.. akhirnya […]