saya seorang lelaki dan bapa kepada 2 orang anak yang masih kecil saya dah 2 tahun brpisah dengan bekas isteri.

Assallamualaikum min dan semua sahabat alam maya.. selama ni saya hanya baca ja masalah rumahtgga yang disiarkan di KRT… tapi malam ni saya tergerak hati nak siarkn apa yang saya alami…Untuk pengetahuan semua.. saya seorang lelaki dan bapa kepada 2 orang anak yang masih kecil saya dah 2 tahun brpisah dengan bekas isteri. sekarang anak2 […]

Dan ya sepanjang 7 tahun perkahwinan aku bersahur sorang2 dan berbuka sorang2 sedih pedih tak tau sampai bile

Salam admin dan semua pembaca..hide profile fb ye.. sebelum kawin aku angankan seorang suami yang boleh imamkan aku, yang betul beragama tanpa aku siasat dengan lebih lanjut, rupanya aku telah berkahwin dengan seorang lelaki yang langsung tak menjaga agamanya.. hancur luluh hati aku setiap masa mengenang diri tertipu dan kini aku masih bertahan selama 7 […]

Dia tetap dengan pendirian dia. Dia nak saya yg melutut dekat dia dan Kami hampir bercerai tapi suami tak sebut pun

Assalamualaikum. Terima kasih admin sudi siarkan cerita saya. Saya baru 4 bulan lebih berkahwin dan alhamdulillah rezeki saya pregnant (bunting pelamin) Jadi emosi saya sangatlah terganggu. Saya mudah terasa dan mudah menangis. Semalam saya bergaduh teruk dengan suami hingga saya minta suami lepaskan saya. Ya saya tahu berdosa sangat dan saya sedar cuma saya terlalu […]

Part yang saya paling sedih bila waktu berbuka puasa tiada seorang pun dalam rumah tu yang ajak isteri saya makan sedih wei

Assalamualaikum. Nak cerita sikit ni sebab tidak tau nak buat apa sudah. Ok kasih sret saja lah ya. Isteri saya sudah jadi pendiam admin tiada senyuman manis bila saya balik kerja, banyak berkurung dalam bilik. Isteri saya masih dalam pantang admin saya tau dia terluka dengan kata2 mak saya, saya sudah nasihatkn isteri supaya sabar […]

Ingatkn perkara tu berakhir kt situ, hati saya bertambah hancur bila saya dapat tau diaorang terlanjur lagi pada ptemuan terakhir dia orang,

Salam,admin.Tolong hide profile saya.saya berumur akhir 30an dan suami saya akan berumur 40 thn tak lama lagi. tahun ni hampir 10 tahun pkahwinan kita orang ada 1 anak perempuan 4 tahun lebih, selepas menunggu hampir 5 tahun. Beberapa bulan sebelum saya mengandung, suami saya ada affair dengan perempuan lain. semuanya terbongkar bila kandungan saya 8 […]