Masalah sekarang isteri saya telah kembali ke malaysia dan hanya Allah tahu bertapa bahagia nya hati saya kerana dia adalah wanita pertama

1 comment

  1. bro, biar lah dia nak bunuh diri ke ape ke, dia bukan tanggungan awak, dia bunuh diri tu hak dia dengan allah. biar lah dia. yg awk ni pun satu kenape gatal gelenyar sgt. dah tau ade bini tu fokus ke bini je laa. awk dah tahu teman wanita awak tu a.k.a gf awak tu jahat, buat pe nak jd kan bini lagi? dia dh menipu kata mengandung bagai. dasar pempuan gatal. x nmpk lagi ke yg dia cuba runtuhkan masjid awk dengan isteri awk? snggup jadi bini nmbr dua. pastu pesan kat nenek tu, Yang AWAK DAH ADA ISTERI. GF AWAK TU TAK DE HAK PUN NAK PAKSA2 AWAK. NAPE EKK NENEK AWAK TU? KENE MAKAN NASI KANGKANG KE APE NI? dia ade hasut ape2 ke kat nenek awak? tak kesian ke dekat isteri awak? dia setia dg awak selama 5 tahun, tp awak curang dgn dia? wtf kejam nye. pmpuan tu boleh kawen dgn lelaki lain laa. sanggup ke nak bercerai dengan bini awak tu? heih laa ape2 nnt cite aa balik kat page ni. bukan ape, awk yg nak kawen nenek awak yg beria ria. maaf kalau ade terkasar bahasa. heih, takut nnt awak tgh bersanding, bini awak tgh bunuh diri. sanggup patahkan hati isteri sendiri demi pempuan x bermaruah mcm gf awak. eh gf awak tu x tau malu ke? eiyyu sampah nye FUTURE WIFE YOU!

    Reply

Write a Reply or Comment