Dulu aku jarang selfie, sekarang ni hari2 aku selfie aku sengaja nak tunjuk yg aku pun boleh melawa.melaram cantik2.

Assalamualaikum..aku saja nak kongsi cerita aku.. Masa bujang, aku rajin bergaya, tapi lepas kawen, aku jadi huduh, selekeh.. Bukan sebab aku malas tapi sebab sikap suami yg terlalu kuat cemburu buatkan aku jadi malas nak bersiap.. Aku keluar pakai jeans dan tshirt pun diperli2 katanya pakai lawa2 sebab nak mengorat jantan.. Suami aku tak bagi […]

kerana nak cepat saya potong tomato besar2 sebab masa dah suntuk Dia cakap kenapa saya potong besar2 saya bgtau yang saya penat sangat jadi makan je apa yang ada

Assalamualaikum min.Mohon hide fb saya ye. Saya mohon sangat supaya min dapat siarkan cerita ni sebab saya betul2 perlukan pendapat & sokongan.Semoga Allah merahmati min. Saya berumur 34 tahun dan dah kahwin hampir 15 tahun. Mempunyai 4 orang anak yang comel.. Walaupun malu untuk meluah tapi saya terpaksa sebab dah tak ade sesiapa. ibu ada […]

aku teleh dibutakan dengan kesenangan dan disebabkan itu aku telah curangi isteri aku yang selama ni sanggup terima aku

Salam semua. terima kasih kepada admin jika post ini disiarkan. Aku sebenarnya nak cerita sikit pasal aku dulu. sekarang ni aku dengan isteri aku sah bercerai dan kami belum masih ada anak setelah 2 tahun perkahwinan. aku yang salah kerana aku teleh dibutakan dengan kesenangan dan disebabkan itu aku telah curangi isteri aku yang selama […]

Sebab kecewa sangat saya layan lelaki tu Mesej jelah Start dari malam tu walau sakit hati tengok dia dengan hp dia

Salam. Saya nak buat confession sikit. Cerita ni tentang suami saya. Dia memang tak reti nak hargai saya. Nak raikan saya.. nak ucap sayang-sayang lagilah. Semua ni bermula sebelum puasa tahun ni lagi. Mula-mula dia minta izin nak poligami. Yes, saya bukan nak menolak.. tapi saya bagi.. cuma bersayaarat. Sedangkan diri saya dia tak pernah […]