March 12 2018 0Comment

saya jadi pelik kenapa call suami sedangkn selama ini urusan kecil sampai besar dia rapat dan sntiasa dgn saya, saya cuba bertenang, kemudian sy pikir..

Salam admin.. saya berumur 29 thun.. saya berkahwin 5 thun lepas.. sebelum sy berkahwin sy buat silap.. sy bekawan dgn suami sy tnpa sy thu dia suami orang.. dia duduk di utara tp sering kali ada bisnes di kl.. kawan yg kenalkn.. kwan sy tahu dia suami org tp mereka rahsiakn atas pmintaan suami.. akhirnya […]

March 12 2018 0Comment

sampai satu masa suami saya menangis dalam hp dekAt mil dia ckp dia pun tak cukup … ya Allah ada jugak mertua macam tu

Asalamualaikum admin hide kan fb sy ya. Saya dah berkahwin 5 thun.. anak dah 2 orang nak masuk 3.. saya dengn suami bercinta tak lama terus kenal kat mak ayah dan kami setuju berkahwin, sebelum kawin mesti la nak beli barang2 kawin kan.. asal gaji suami mesti cakap (suami keja kerajaan) kita bli barang ala […]

March 11 2018 0Comment

7 bulan aku blik umh aku, akhirnya Ank aku yg no 3 mningal dunia sebb sakit.. mulai haritu aku mnjadi murung dan aku tidak mampu untuk ketawa lagi…dunia aku msa tu gelap gelita.

Kisah nya bermula tahun 2010…masa tu aku bru kahwin dgn suami aku…so aku bhgia la sgt sb aku dpat seorg suami yg pnyayang…tp hnya smntara..krna 6 bulan slpas kahwin suami aku curang…Aku ingat kan suami mngadap fon 24 jam sb tgok crta porno sb hobi suami aku stiap masa akn tgok crta porno…dan aku biar […]

March 11 2018 0Comment

Selepas tinggal bersama family aku semuanya berjalan lancar..dia pn nmpk rajin solat slps tu abg kandung aku rekemen suami aku 1 tmpt kerja dgn dia cuma lain cawangan n dia kje dgn rajinnya..so aku percaya yg dia dh berubah..

Admin mtk jasa baik mtk tlg hide profile 1st mtk maaf jika penulisan n penyampaian n jln cerita bt korg tak fhm..1st time menulis n meluahkan perasaan huhuhu… sy berkahwin hampir 4thn n berkenalan cuma 6 bln..trs nikah sblm nikah smua nampak baik je termasuk family sblh laki mmg nmpk baik sgt..bakal mil selalu kirimkan […]

March 11 2018 2Comments

Masalah sekarang, bekas madu sy tu, asyik sms minta nafkah anak2, rimas saya. Bekas madu tu mampu je bela ank2 mereka, tak ramai pun, 2 org sahaja. Hey u… gila talak ker? Suami saya pula mmg tidak akan bagi nafkah sebab si isteri yg minta utk dilepaskan, biarkan dia katanya…nak ajar sikit. Lagipun suami mengatakan yg bekas isteri telah meracuni fikiran anaknya dgn menuduh bekas suami macam macam. Anak remaja suami berumur 18 thn dan 12 tahun.

Slm, hide profile yer Saya dah kahwin buat kalik ke 3. Masa berkenalan sy tahu bakal suami itu suami orang. Semasa jadi madu sebagai isteri kedua saya boleh je terima segala kekurangan rumahtangga saya ini. Saya terpaksa berahsia daripda pengetahuan isteri pertama dia. Bila isteri pertama tahu, bising dan mengamuk dia. Siap minta dilepaskan. Suami […]

March 11 2018 0Comment

Masa first masuk rumah sewa ni aku dah rasa lain mcm. Mana tidaknya, aku siap jumpa kain putih lusuh berlumpur kering kat dalam bilik tidur aku. Siap ada beberapa helai rambut panjang lekat kat kain tu. Dalam hati aku terdetik, “kain pontianak ke ni??

Asalamualaikum.. kisah aku ni bermula dgn aku dan suami perlu pindah ke Petaling Jaya atas urusan kerja. Suami aku dpt rumah sewa dengan harga yang not bad la. Rumah sewa aku ni berdekatan dengan Pasaraya Matahari So, senang la aku nk beli apa-apa kan? Jalan kaki pun boleh pergi pasaraya. Klinik Kerajaan Taman Medan pun […]

March 11 2018 0Comment

kadang2 tgh keje aku termenung terkenangkan segala yg dia buat pada aku..sampainye hati dia..kadang2 aku menangis sorang2,pernah kawan tempat kerja tegur aku knp menangis..aku baru sedar yg aku menangis sbb terkenangkan perbuatan dia yg dulu pada aku..adakah ITU namenye kemurungan

Assalam…aku nak Tanya pendapat semua..tolong jangan kecam…adakah aku ni kemurungan?? …cerita nya suami aku Dari sejak kawen 2007 sampai skrg 2018 dia selalu curang dengan aku..Dan yg paling teruk 2016 sampai terlanjur Dan pregnant Kan perempuan Tu..aku izin kawen sbb tak nak Terus dia lakukan dosa..dia cakap dengan aku dia kawen Bulan 12 2016 Dan […]