June 24 2018 0Comment

Bini saya ada up status dekat FB cakap kucing dah mat! kena langgar dan dia redha dan tak marah memang dia tahu salah dia

Salam admin dan pakcik makcik bawang semua. Saya ada isteri tengah mengandung 7 bulan.. masa balik raya hari tu saya bawa kucing 2 ekor, sekor penakut, sekor aktif.. Saya sampai 2 lebih pagi..esok kan isteri saya cari kul 8 pagi tengok kucing saya yang penakut tu hilang.. kucing saya nie kucing bandar, memang tak keluar […]

June 24 2018 0Comment

Dulu aku jarang selfie, sekarang ni hari2 aku selfie aku sengaja nak tunjuk yg aku pun boleh melawa.melaram cantik2.

Assalamualaikum..aku saja nak kongsi cerita aku.. Masa bujang, aku rajin bergaya, tapi lepas kawen, aku jadi huduh, selekeh.. Bukan sebab aku malas tapi sebab sikap suami yg terlalu kuat cemburu buatkan aku jadi malas nak bersiap.. Aku keluar pakai jeans dan tshirt pun diperli2 katanya pakai lawa2 sebab nak mengorat jantan.. Suami aku tak bagi […]

June 24 2018 0Comment

kerana nak cepat saya potong tomato besar2 sebab masa dah suntuk Dia cakap kenapa saya potong besar2 saya bgtau yang saya penat sangat jadi makan je apa yang ada

Assalamualaikum min.Mohon hide fb saya ye. Saya mohon sangat supaya min dapat siarkan cerita ni sebab saya betul2 perlukan pendapat & sokongan.Semoga Allah merahmati min. Saya berumur 34 tahun dan dah kahwin hampir 15 tahun. Mempunyai 4 orang anak yang comel.. Walaupun malu untuk meluah tapi saya terpaksa sebab dah tak ade sesiapa. ibu ada […]

June 24 2018 0Comment

Nak dijadikan cerita jugak, Bini aku tengah demam masa tu so dia memang tak ikutlah kami bertandang ke rumah bakal isteri abang aku tu.

Salam min. Selamat hari raya min. Nak story pasal raya dengan keluarga aku. Baru2 ni masa hari raya ke 4 ,keluarga aku nak pergi tengok bakal isteri abang aku. Kiranya dorang ni tak pernah berjumpa tapi takat wasap2 je tu pon tak pernah dating. Nak dijadikan cerita jugak, Bini aku tengah demam masa tu so […]

June 23 2018 0Comment

Dia nak jadi kan saya istri die dan suruh bercerai dengan suami saya Tapi saya menolak Dan kakak ipar pun ofer saya tuk jadi madu die

Tolong hide kan siapa saya… Saya nak kongsi kan dilema yang saya hadapi sekarang… Saya dengan suami ni pjj… Jadi saya dduk kampung.. Kat kampung ni umh saya dekat dengan kakak ipar saya dan biras saya.. Dan dekat dengan rumah abang2 saya… Cerita nya macam ni sjak suami kerja jauh dengan saya dan suami di […]

June 23 2018 0Comment

aku teleh dibutakan dengan kesenangan dan disebabkan itu aku telah curangi isteri aku yang selama ni sanggup terima aku

Salam semua. terima kasih kepada admin jika post ini disiarkan. Aku sebenarnya nak cerita sikit pasal aku dulu. sekarang ni aku dengan isteri aku sah bercerai dan kami belum masih ada anak setelah 2 tahun perkahwinan. aku yang salah kerana aku teleh dibutakan dengan kesenangan dan disebabkan itu aku telah curangi isteri aku yang selama […]

June 23 2018 0Comment

Hari2 anak suami dan isteri no 1 balik menangis je peha pulak mesti Ada biru2 kecil Rupa nya pengasuh Dera dia

Assalamualaikum krt.tak tahu macam mana nak Mula..ok macam ini.. saya isteri no 2 dah 4 tahun hidup MACAM ni Tanpa pengetahuan Bini no satu.. suami memang jenis pnyanyang.. Dan saya Ada satu anak perempuann umur setahun 5 bulan.. cerita nya MACAM ni, selepas saya bekahwin dengan suami.. saya Masih bekerja . Dan masa ITU dia […]