sebab korang nampak kluarga laki tu bahagia, korang nak tumpang sekaki. Korang fikir dengan kewujudan korang tu, org laki tu akan bertambah bahagia.

Salam admin Saya pernah post pd admin mengenai suami saya lari dr rumah tinggalkan saya dan anak2 semata2 ikut betina lain. Lebih dari setahun dia pergi tanpa khabar berita, dgn nafkah anak2 pun dia tak bagi. Sekarang, dia dah mula gila talak. Dia datang balik & merayu nak kembali pada kami semula. Dia mula bagi […]

isteri mengandung dapat layanan yang hebat sedangkan kami mengandung di suruh gugurkan, bila dah gugur pantang kami tidak di jaga.

Assalamualaikum…..saya tak tahu macam mana saya nak mulakan kisah cerita…..tapi percaya la sapa pun tak nak benda yg terjadi pada diri saya jadi kat diri masing2….. ya Allah hanya Engkau maha mengetahui apa yg aku alami…..suami orang ingatlah kalian kalau betul2 pengecut n bacoi jangan bagi harapan palsu kepada wanita yang lemah dengan pujuk rayu […]

lepas berkahwin alhamdulilah suami mula senang, Macam macam yang saya nak mesti suami turutkan. Mungkin ini rezeki anak atau pengorbanan sebelom ni dia laku kan?

Assalamualaikum semua. Saya cuma nak mintak pendapat, dan motivasi dari KRT. Saya sudah berkahwin, 3 tahun. Suami saya sangat sempurna, memang saya ni nak dikatakan lawa taklah, tapi saya banyak kawan lelaki. Sebelom kahwin, memang lebih dari 7 kali kantoi saya curang dengan suami. Sebab saya fikir saya muda dan tak expect nak serious dalam […]

saya peluk suami, Suami yg selama ni saya sayang sangat, suami yg selama ni jaga saya waktu saya sihat dan sakit.suami yg sangat penyayang.suami yg berkorban menjaga saya selama saya sakit dan selama saya berpantang.suami yang x pernah abaikan saya dan ank2

Assalamualaikum admin Plise hide profile saya. Saya ke ruangan ini bukannya untuk mengadu atau untuk memburukkan sesiapa. Betul lah kata orang naluri seorang isteri sangat kuat terhadap suaminya.bila satu ketika saya tergerak hati untuk cek hp suami.entah kenapa hati ni sangat runsing & berdebar debar. bila dapat satu mesej dari seorang perempuan yang memanggil sayang. […]

Walaupun status akak sebagai “J” mungkin orang akan pandang serong tapi akak tak kisah pun dengan semua tu sebab akak sedar akak macam mana

Assalamualaikum admin..terima kasih sudi post akak..mohon hidekan nama akak ye.. Post ni sekadar nak meluahkan dilema akak sebagai ibu tunggal.. Jadi ibu tunggal bukan perkara yang mudah. Kebahagian anak-anak jadi keutamaan bagi setiap wanita bergelar ibu.. . Akak pernah kahwin selama 8 tahun tapi jodoh tak panjang..kami bercerai masa anak bongsu umur 3 tahun lebih […]

Saya adalah suami kepada seorang isteri yg sungguh mulia budi pekertinya. Rabu adalah hari dimana kami mungkin akan bercerai.

Assalamualaikum w.b.t. Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani. Pertama sekali saya ingin memohon maaf setulus hati kepada isteri saya yang mungkin sekarang ini tak kan menerima saya semula. Saya adalah suami kepada seorang isteri yg sungguh mulia budi pekertinya. Rabu adalah hari dimana kami mungkin akan bercerai. Usia perkahwinan kami sudah mencecah […]

steri aku seorang Penjawat awam. kami belum ada rezeki untuk menimang cahayamata. isteri aku boleh dikategorikan sebagai yang sempurna bagi aku, dia jalankan tanggungjawabnya sebagai seorang isteri,

Utk admin, tolong hide profile. aku guna FB adik aku. Nama aku A, bekerja dlm bidang O&G sebagai seorang Jurutera. berkahwin 2012, lebih kurang 5tahun lalu. Aku takde masalah rumahtangga yg serius. tapi aku cuma nak minta pendapat korang macam mana cara nak selesaikan masalah isteri aku yang taknak guna duit nafkah yang aku bagi […]