Terkadang saya tewas dgn permainan perasaan, saya kecewa ,dikecewakan dan rasa sangat berseorangan ketika dlm kepayahan. Menangis itu biasa, tp jgn biasakan.. nanti airmata tu dh tiada nilai.

Assalammualaikum admin, Saya nak kongsi pengalaman hidup sy kpd admin, klau admin rasa ada benefit utk disiarkan kpd umum, silakan. Saya ibu tunggal berusia 31 taon pd thn ni, sy dh berpisah masuk thn ke 5 dan sy ada 2 org anak dr perkahwinan tersebut. Sy berasal dr Negeri Sembilan dan bermastautin di Sgor  sebaik […]

Adakah sy seorang isteri yg baik? Pernah tak sy melukakan hati suami atau melakukan sesuatu yg tidak disenangi suami?”

Salam. Sy nak share ttg kisah sy dgn org di luar sana sekurang-kurangnya mgkn dpt meredakan sedikit kekusutan di hati sy dan menjadi pengajaran pd para isteri di luar sana..harap admin dapat menyembunyikan identiti sy kerana sy tidak mahu sesiapa tahu tentang sy.. Utk memudahkan pemahaman pembaca sekalian.. Sy cerita serba sedikit ttg diri sy […]

Sepanjang aku menjadi suami orang, aku tidak pernah saling berhubung dgn M. Aku hanya stalk fbnya sahaja. M da jadi cikgu di kampung halamannya,x jauh pun dgn tempat kerjaku. 0 Sekarang dia dah ada rumah & tanah sendiri, ibu bapanya juga tinggal dengannya. Segala impiannya dulu telah tertunai. Aku kagum sangat. Cuma dia masih membujang hingga kini. Mengapa? Mungkinkah dia masih ade perasaan terhadapku? Ntah lah

Assalamualaikum admin.. Mohon siarkan kisah sy. Ramai orang beranggapan perkahwinan yg diatur oleh orang tua akan bahagia hingga ke akhir hayat. Ada yg sanggup lukakan hati kekasihnya demi menjaga hati orang tua. Mungkin benar ada yg bahagia, tetapi bukan aku. Hingga sekarang, perasaan bersalah terhadap ex gf (namanya M) masih menghantui diri ni. Aku kenal […]

Aku dahulu seorang yang berhati tisu , mudah mengalah dan berpatah hati. Setelah aku temui kebahagiaan dalam kesempitan.Aku jadikan ujian tersebut sebagai CABARAN aku untuk hidup yang lebih baik.

Assalamualaikum Admin , sila approve kisah saya ya , ada sedikit coretan nasihat untuk para pembaca krt.Terima kasih admin. Pada awal niat aku nak menulis kisah ibuku, namun setelah ayat dikarang panjang berjela , terus aku tekan delete , habis terpadam semua kisah yang dtulis tadi.Rasa nak menangis , rasa insaf sejenak bila sedang menulis.Waktu […]

kerana perempuan itu suami pernah pukul lempang sepak sy dlm keadaan mengandung. suami pernah cakap kalau sy mati pun suami tak peduli sy.

salam selamat pagi admin dan pembaca. rabu depan sy akan diceraikan dalam keadaan mengandung 4 bulan anak no 3 di mahkamah. puncanya suami sudah tidak sayang dan gilakan perempuan lain anak dara tua kawan lamanya yg dijumpai dalam instagram sejak bulan 8 tahun lepas. kerana perempuan itu suami pernah pukul lempang sepak sy dlm keadaan […]