May 03 2018 0Comment

Dia selalu cari point untuk marah anak saya wlupun kesalahan tu sangat kecil tapi dia punya marah mcm kslahan bsar ank sy buat,

Assalammualaikum… Maaf, saya nak luahkan sedikit isi hati yang dah lama terpendam, minta pendapat dan nasihat jika terjadi pada diri anda sendiri 🙂 Saya seorang suri rumah, ada anak 3 orang hasil perkahwinan selama 5tahun. Semasa anak 1st.. Saya ada mslh dgn ibu mertua, Dia suka mengata belakang saya, saya baru lepas bersalin, dia nak […]

May 03 2018 0Comment

Bila aku tengok dia pegang hp aku boleh menggigil dan tringat dia yang tak hbes2 mencari ruang untuk kecurangan

Assalamualaikum. Nama aku liza. Ni akaun fb fake aku. Aku dah berkhwin 2 tahun dan mpunyai anak seorg. Apa yang aku nk ceritakn kat sini adalah…perkhwinan aku yg aku rsa sptutnya msih d fasa honeymoon tp sdikit sbyk mula diuji. Lps grade dari u,aku dpt kerja, smpt berbakti setahun lbih hlur duit dkt fmily sblum […]

May 02 2018 0Comment

suami saya ni muda2 lagi ada penyakit kencing manis dan darah tinggi yang agak kronik Dia bergantung pada ubat2 hospital.

Salam admin. Ni akaun fb saya. Saya follower baru dekat Krt dan terpanggil nak meluahkan masalah saya yang semakin menjadi barah dalam rumahtangga. Saya isteri berumur 32 tahun, ibu kepada 2 orang anak. Suami juga sebaya. Saya baru beberapa bulan berhenti kerja kerana suami minta saya jaga anak2. Saya akur. Dipendekkan cerita suami saya ni […]

May 02 2018 0Comment

aku sepak nasi goreng yang aku letak kat depan ye aku tahu, perbuatan aku melampau, sepak-sepak rezeki tapi benda tu secara spontan,

Assalammualaikum min & warga KRT.. Min, aku tak tahu nak luahkan kat siapa min. Umur aku 28 tahun, aku dah ada 3 anak, belum lama aku bersalin anak ketiga, perempuan, comel sangat min. Sejak dari aku bersalin anak ke-2 laki aku tak kerja min, aku kerja sendiri, online seller. Dalam berniaga tu biasa ada naik […]

May 02 2018 0Comment

keesokan hari saya keguguran dan saya memberitahu suami dan mentua mereka hanya endahkan sy

Assalamualaikum sy cuma nak luahkan bukan nak aibkan suami sy atau mana-mana pihak.. saya seorang suri rumah selepas suami sy memintak untuk berhenti kerja.. sepenuhnya di kedai .saat saya disahkan mengandung tuhan saja tahu bersyukur kerana sy beriya mahukan zuriat dan sy usaha bermacam cara sy amalkan untuk dapatkan zuriat akhirnya dengan keizinan Allah swt […]