May 08 2018 0Comment

Kadang kadang aku biar je anak nangis aku rasa benci dengan semua benda ada masa aku trauma sampai kena berlawan perasaan mengasihi anak.

Entah nak mengadu kat sapa, ak dh tak percayakan semua orang lagi sekarang ni..sebab semua tak faham.. Balik balik ak yang salah..dah muak dgn perasaan mcm ni… Husband sejak dh pernah pukul ak sekali, sekarang ni tangan tu mula ringan..kalau gaduh sikit je nak guna tangan..konon nak buat ak diam… masalah nya ak bkn diam […]

May 08 2018 0Comment

Dia berkahwin hampir 9 tahun tapi masih belum dikurniakan zuriat dan Selama hampir 3 tahun kami masih merahsiakan perkara ni

Assalamualaikum admin.. Hide facebook saya ye, terima kasih.. Saya perlukan nasihat dari warga KRT tentang masalah yang saya hadapi.. Mungkin ramai yang tak setuju dengan saya malah ada yang membenci saya.. Saya berumur 24 dan masih belajar.. Saya nak tanya pendapat, adakah menjadi satu kesalahan saya menjadi yang kedua dalam rumahtangga? Dia berkahwin hampir 9 […]

May 08 2018 0Comment

Bila BF aku balik aku pun jumpa dia waktu tu kami makan di KFC berbual macam biasa

Assalamualaikum kepada semua warga KRT dan kepada min tolong rahsiakan siapa saya. Aku adalah seorang isteri yang tersilap memilih suami. Ceritanya berlaku berbelas tahun yang lepas aku berkawan dengan seorg lelaki ni, baik orangnya dari segi kewangannya pun bagus pada tahun tersebut dengan gaji 6K sudah tentunya boleh hidup senang tapi jarak yang memisahkan aku […]

May 08 2018 0Comment

Dia cakap menantu tak guna dan dia suruh suami saya ajar saya jadi isteri yang baik dan Saya dah pun minta maaf dari ayah mertua

Assalamualaikum. Saya nak share masalah saya.. saya seorang surirumah anak 1. Sambil tu saya meniaga online, alhamdulillah rezeki sentiasa melimpah buat saya. Masalah saya ni, adalah keluarga mertua saya. Masa adik ipar bertunang haritu, sehari lepas dia bertunang, dia halau saya dan suami dari rumah mertua atas sebab saya kurang ajar dengan mertua saya (saya […]

May 08 2018 0Comment

Aku menyuruh dia letakkan tangan di atas pemanggang satay jika betul dia tidak mahu mengizinkan aku keluar.

Assalamualaikum semua, Hari ini aku nak buka luahan hati kecil aku sebagai seorang lelaki. Ya, aku menaip ejaan dengan penuh bagi memudahkan mereka membaca luahan aku ini. Aku sudah pun berkahwin. Dan kemungkinan ramai yang mengecam aku setelah apa yang aku luahkan. Aku jadikan ia sebagai satu pengajaran bagi aku dan semua. Aku berkahwin dengan […]

May 08 2018 0Comment

Elok la diorang dah nikah, ko jage la suami aku tu Tapi satu hari kalau kene hentam dengan madu no 2. Pandai pandailah la korang

Assalamualaikum admin dan warga krt.. Saya isteri pertama, sudah berkahwin lebih 20 tahun dan punya 2 orang anak yang remaja. Masalah sayq, suami saya ni kaki perrmpuan. Dia madu kan saya selepas 10 tahun usia prkahwinan kami dia berkahwin dengan seorang pramugari dan sekarang mereka punya 2 anak. Dlm tempoh itu jugak macam2 perempuan die […]