May 11 2018 0Comment

Baru2 ni saya kehilangan kerja kerana masalah pengasuh yang tiba2 kata tak boleh jaga anak saya dah dan anak saya umur 2 tahun,

Hi semua, saya nak kongsi tentang suami saya yang tak guna… saya masih belum cerai tapi sudah hampir 2 tahun saya duk rumah bapa saya… Baru2 ni saya kehilangan kerja kerana masalah pengasuh yang tiba2 kata tak boleh jaga anak saya dah dan anak saya umur 2 tahun, disebabkan masalah ni saya terpaksa cuti sehingga […]

May 10 2018 0Comment

WAHAI SUAMI yang mempunyai isteri seorang SURIRUMAH Menjadi surirumah bukan semudah yang disangkakan lebih-lebih lagi jika ada anak kecil.

WAHAI SUAMI yang mempunyai isteri seorang SURIRUMAH Menjadi surirumah bukan semudah yang disangkakan lebih-lebih lagi jika ada anak kecil. Namun entah mengapa persepsi masyarakat terhadap surirumah sukar diubah di mana mereka menganggap surirumah kebanyakannya goyang kaki dan beruntung dapat duduk di rumah ditanggung suami. Tetapi pernahkah bertanya kepada mereka, apa yang mereka pendam, lalui dan […]

May 10 2018 0Comment

Sekarang saya betul betul rasa pahit nya bermadu kerana walaupun kadang kadang turn suami di sini dia selalu melebih kan sehari

Assalamualaikum min tlg hide kan nama saya, saya ingin post kan pertanyaan saya ni ke krt sayabmau tengok jawapan kepada soalan saya.ni..saya kenal seorang lelaki, selalu keluar sama2 beramai2 dengan jiran2 dia, adik kandung dia, adik angkat dia lelaki perempuan kami selalu karoke, hiking dan buat aktiviti bersama ramai2.. tanpa ada declare apa2.. sejak pertemuan […]

May 10 2018 0Comment

Saya penah diuji dgn perempuan ketika bisnes saya tengah meningkat naik dan ramai wanita yang nak mendekati say

Salam… Mintak admin hide profil sy… Ni cuma luahan sy sebagai seorg lelaki, seorg suami… Saya pelik dengn sesetengah lelaki yang sangup menduakan isteri utuk wanita yang laen.. Adakah kamu lupa pengorbanan isteri kamu?? Ketika saya berkahwin, saya baru mulakan kerjaya saya sbgai sorang technician di ibu negara, bergaji 900 sebulan.. Waktu tu saya hanye […]

May 10 2018 0Comment

Yang paling saya sedih satu hari tu saya balik kerja saya tengok barang2 saya dah siap berbungkus dekat ruang tamu

Salam admin. tolong hidekan fb saya ye. saya bujang lagi baru 24tahun. tinggal serumah dengan kakak saya yang dah berkahwin sementara nak tunggu rumah saya siap. dapat kunci lepas raya katanya. bukan saya taknak duduk rumah sewa tapi mak tak kasi dia suruh duduk dengan kakak sampai rumah saya siap. mak risau sebab saya sorang2 […]

May 10 2018 0Comment

Dah jadi mak ayah pandailah jaga anak sendiri bukan main lepas tangan samaada kau nak letak anak2 kau dekat rumah mak ayah kau sementara kau lakibini kerja

Assalamualaikum admin .saya nak mengadu bahawasanya saya sudah terlalu penat jadi orang gaji dlm rumah bapa mertua..banyak Kali saya ajak suami pindah tapi apakandaya suami kerja kampung x mampu nak memiliki rumah sendiri mahupun rumah sewa..lagipun bapa mertua Tak berapa sihat siapa nak tengokkan dia kalau saya Dan suami pindah..Mak mertua dh tiada…. yg menjadi […]

May 09 2018 0Comment

pernah satu kali dia lempang saya didepan orang ramai kerana saya bgtau dia yg dia tua tak laku

Salam admin Saya rasa sangat sedih…sy bernikah dengan suami orang…saya sangat cintakan dia..umur saya 18 Tahun dan suami saya 43 tahun..sebelum kahwin..hubungan kami selalu terkantoii..Isteri dia bnyak kali jmpa saya menangis2 merayu agar sy tnggalkan suami dia …alasan kononya dia tak nak tinggal husband dia sbb dia xkerja dan anak ramai. Padahal baru je 5 […]