August 01 2018 0Comment

Anak2 die sangat biadap dengan min dah berape kali aku ni kena maki kena hina kena halau dari rumah yang aku duduk nie

Salam min, terime kasih kalau siarkan kisah hidup aku nie. Aku nak minta pendapat tapi macam biase tolog hide profile aku. Aku sekarang nak cerai dengan laki aku tapi dulu aku kahwin dekat thailand tapi masih belom daftar sini, ok kat sini aku tahu aku akn dikecam tak ape aku trime tapi aku lebih kepada […]

August 01 2018 0Comment

orang lain pregnant tengok makan buah2 ikan ayam daging sayur tapi saya hanya makan lauk catu ye saya bersyukur masih boleh makan

Assalamualaikum warga KRT.. nak mintak pendapat tentang tuntutan isteri di mahkamah.. saya tak tahu pasal fasakh/cerai.. Cerita saya begini. Suami pernah tak keje start bulan 10 2017 hingga bulan 2 2018.. lepas tu dia keje pulak di sebuah kilang yang cuti sabtu ahad start bulan 2 2018 sampai bulan 5 2018, 3 bulan sahaja.. gaji […]

August 01 2018 0Comment

Saya sedia dikecam sebab saya rasa isteri dia pun salah Sebagai isteri dia kena pertahankan suami dia dan dia tak boleh suruh orang lain buat keputusan

Assalammualaikum Min, saya bercinta dengan suami orang dan isteri dia dari awal dah tahu saya berhubungan dengan suami dia tapi isteri dia tak ambil kisah pun. Kenapa ye isteri sekalian? Apa yang cuba disampaikan isteri dia tu? Ke dia tak sayangkan suami dia? Kalau dia tahu suami dia curang sepatutnya dia pertahankan hak dia, dia […]

August 01 2018 0Comment

Allahhuakbar kenapa zaman sekarang ini Pakaian tidak melambangkan keperibadian seseorang Nampak memang alim sopan Tapi ganggu rumah tangga orang

Assalamualaikum admin. Hidekan profile saya. Saya inginkan pendapat dan nasihat dari semua. Saya sudah berkahwin hampir 3 tahun, tiada rezeki zuriat. Ceritanya begini, suami menjalinkan hubungan dengan isteri orang. Perkara ini si suami perempuan itu pun tahu. Kata suami mereka hendak bercerai tapi sampai sekarang tidak bercerai pun. Suami perempuan itu pernah buat kecoh pasal […]

August 01 2018 0Comment

Malam tu dia macam pujuk saya sebab dia tau saya diam sahaja dari tadi tapi saya tak layan Baru dia cakap macam ni

Morning admin.Tolong kasih hide profile saya. Saya mau meluah dan tanya pendapat. Saya sudah khawin. 5 tahun sudah kami sama2 tapi kami merancang la sebab saya masih sambung belajar. Suami juga yang mau kami ada kerja yang bagus2 baru fikir anak sebab tak mau anak nanti susah sebab ekonomi sekarang tak stabil. Okay cerita dia […]

August 01 2018 0Comment

Suami tidak baran tidak main perempuan tidak berjudi tidak berhutang bukan kaki lepak bukan kaki game Cuma punya ego yang terlalu tinggi

Salam min, Sekadar meluah.. Wahai suami, Santuni kami, anak-anak dan isterimu. Sekadar berkongsi, mana yang baik ambil ikhtibar, yang buruk jadi pengajaran. Perkahwinan kami dan melepasi fasa 5 tahun pertama perkahwinan. Saya anggap apa yang berlaku sebagai ujian untuk rumah tangga saya. Saya bekerja kerajaan, suami bekerja swasta gaji kasar saya melebihi gaji suami, tetapi […]

August 01 2018 0Comment

Dia tuduh saya buat apa2 dengan suami saya siap kata saya ni jampi2 dan bagi nasi kangkang la apa la eh saya ni lagu jampi tu tahu la

Assalamualaikum admin. maaf malam2 macamni lewat menaip. cuma nak kongsi pedih hati dan perasaan malam ni. sedih sangat. macam ni, kisah nya mak mertua saya tak pernah suka kan saya. saya dah 6 tahun kawen dan ada 2 org anak. masalahnya sekarang ni mak mertua saya asyik mengungkit yang dia tak suka saya kawin dengan […]