June 10 2018 0Comment

Tapi yang lagi saya tak tahan ada sorang akak suami saya pulak selalu cakap saya gemuk dan hodoh

Assalamualaikum KRT saya dalam dilema untuk balik beraya dikampung suami. Bukan masalah saya tak suka keluarga suami cuma fobia nak berjumpa dengan adik beradik suami yang tak hormat saya sebagai akak ipar mereka. Memanglah saya lagi muda dari mereka tapi kenalah jugak hormat saya sebagai akak ipar mereka. Mungkin sebab mereka pikir saya dari kl […]

June 10 2018 0Comment

baru2 ini saya ada nampak Dia ada berhubung dengan lelaki lain Min luluh hati saya dan saya buntu tak tahu apa nak buat.

Assalamualaikum Min, saya buntu tak tahu apa nak buat. Macam ni ceritanya, saya dulu memang ada kerjaya, saya berkawan dengan lelaki ni lebih kurang 3 tahun sudah. Tapi saya ni jenis workholic.. berkawan Macam2 tu je.. sampai satu masa last 2 years kami jumpa balik, waktu tu di lelaki ni Tengah ada masalah. Dia ceritakan […]

June 10 2018 0Comment

Baru2 dan kita dapat BRIM kan? Dia mintak duit tu untuk dia atas alasan yang mula saya dah ambil dan yang ni hak dia pulak.

ASALAMUALAIKUM MIN DAN AHLI2 KRT. Saya nk mintak pendapt min dan ahli2. Saya ada anak seorang lelaki umr 3 tahun dan dah berpisah dengan isteri 1 tahun lepas atas sebab kefahaman dan kes kami selesai atas perbincagan sahaja sebab saya malas nak panjang2 cerita, meraka naik makamah dan takut tergaggu emosi anak saya, saya ambil […]

June 10 2018 0Comment

Saya terus cakap dengan teman wanitanya “raya dah dekat, tak terasa nak balik rumah ibu sendiri ke? saya cakap tanpa perasaan.

Assalam min…tolong hide ye min… Saya seorang isteri kepada seorang dude beranak tiga… Perkhawinan kami belum sampai setahun min… Tapi kami selalu selisih faham… Kami pernah bergaduh besar… Si suami salahkan saya tidak terima anak² dia dengan ikhlas… Hampir nak berpisah tapi saya mengalah sebab saya sayangkan dia… Saya tidak pernah langsung memburukkan anak² dia […]

June 09 2018 0Comment

Masa aku diberitahu aku perlu jalani pembedahan untuk bersalin serius aku susah hati sebab aku risau kos yang mahal

Assalamualaikum warga KRT. Sebenarnya aku dah lama sangat Min oii nak tulis tapi aku asik tangguh je. Tapi kali ini aku tulis sebab aku nak pendapat warga-warga KRT ni yang kadang bernas jugak ideanya. Jika puasa tahun lepas aku diduga dengan masalah rumahtangga aku min, perit tapi aku hadap min. Sewaktu orang lain sedang pilih […]

June 09 2018 0Comment

Saya dah kawen anak 3 orang tak tau mana nak start tapi saya nak tanye korang kalau suami cuti pun malas nak tolong isteri.

Assalam min dan warga krt..hai ..Saya dah kawen anak 3 orang tak tau mana nak start tapi saya nak tanye korang kalau suami cuti pun malas nak tolong isteri.. kerja nak makan tidur tengok tv tengok hp main game.. anak pon tak dilayan.. benda ni start bile anak kedua timbul.. isteri ni bile da letih […]