June 24 2018 0Comment

sebenarnya anak tu anak angkat saya dengan suami iaitu anak buah suami kepada abang sulung suami

Salam min,saya nak perbetulkan post saya sebelum nie, yang suami saya bantai saya sebab saya stress pukul anak saya, dan saya nak menjawab status anak saya.. sebenarnya anak tu anak angkat saya dengan suami iaitu anak buah suami kepada abang sulung suami, untuk pengetahuan semua, biarpun anak tu bukan darah daging saya, tapi saya dah […]

June 24 2018 0Comment

Kadang saya selalu post tentang kejayaan saya dekat status whatsap depa pulak baca, lepas tu depa dok menyindir saya dok kata senang² nak pi mana

Assalamualaikum wbt warga KRT. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin. Harinie saya nak luah sikit apa yang terbuku dihati. Sebelum nie saya asyik tengok orang post je kan? Okay. Macam nie cerita dia. Suami saya ada 4 beradik semuanya. Kakak dia yang sulung dan dia yang last kalau ikutkan 1 mak 1 bapak. […]

June 24 2018 1Comment

Aku takut sangat bila ada suara suruh aku terjun sruh aku buka pintu suruh aku lompat masa aku tengah masak potong bawang

Assalamualaikum min…mohon hide acc aku…terpaksa guna acc fake.. Tak tahu macam mana nak mulakan cerita aku.. berat sebenarnya keadaan aku… Masih ingat kes yang viral pasal ibu kelar anak kan? Aku tak ade kaitan dengan hal tu, cuma aku terkesan dengan masalah meroyan.. aku tak tahu nak luahkan pada siapa, jadi biarlah aku luahkan kat […]

June 24 2018 0Comment

Bini saya ada up status dekat FB cakap kucing dah mat! kena langgar dan dia redha dan tak marah memang dia tahu salah dia

Salam admin dan pakcik makcik bawang semua. Saya ada isteri tengah mengandung 7 bulan.. masa balik raya hari tu saya bawa kucing 2 ekor, sekor penakut, sekor aktif.. Saya sampai 2 lebih pagi..esok kan isteri saya cari kul 8 pagi tengok kucing saya yang penakut tu hilang.. kucing saya nie kucing bandar, memang tak keluar […]

June 24 2018 0Comment

Dulu aku jarang selfie, sekarang ni hari2 aku selfie aku sengaja nak tunjuk yg aku pun boleh melawa.melaram cantik2.

Assalamualaikum..aku saja nak kongsi cerita aku.. Masa bujang, aku rajin bergaya, tapi lepas kawen, aku jadi huduh, selekeh.. Bukan sebab aku malas tapi sebab sikap suami yg terlalu kuat cemburu buatkan aku jadi malas nak bersiap.. Aku keluar pakai jeans dan tshirt pun diperli2 katanya pakai lawa2 sebab nak mengorat jantan.. Suami aku tak bagi […]

June 24 2018 0Comment

kerana nak cepat saya potong tomato besar2 sebab masa dah suntuk Dia cakap kenapa saya potong besar2 saya bgtau yang saya penat sangat jadi makan je apa yang ada

Assalamualaikum min.Mohon hide fb saya ye. Saya mohon sangat supaya min dapat siarkan cerita ni sebab saya betul2 perlukan pendapat & sokongan.Semoga Allah merahmati min. Saya berumur 34 tahun dan dah kahwin hampir 15 tahun. Mempunyai 4 orang anak yang comel.. Walaupun malu untuk meluah tapi saya terpaksa sebab dah tak ade sesiapa. ibu ada […]

June 24 2018 0Comment

Nak dijadikan cerita jugak, Bini aku tengah demam masa tu so dia memang tak ikutlah kami bertandang ke rumah bakal isteri abang aku tu.

Salam min. Selamat hari raya min. Nak story pasal raya dengan keluarga aku. Baru2 ni masa hari raya ke 4 ,keluarga aku nak pergi tengok bakal isteri abang aku. Kiranya dorang ni tak pernah berjumpa tapi takat wasap2 je tu pon tak pernah dating. Nak dijadikan cerita jugak, Bini aku tengah demam masa tu so […]