Sehinggalah pada satu hari isteri kekasih terjumpa semua perbualan kami dan tahu tentang keterlanjuran kami barulah kami putuskan hubungan betul betul.

Hi admin, terima kasih sebab hide profile, saya cuma nak meluahkan sebab saya takde tempat meluahkan, saya merupakan wanita bekerjaya, kedua kedua saya dan suami bekerja dalam bidang professional, mempunyai dua anak lelaki yg comel, suami merupakan ayah yg sgt baik kepada anak anak, tapi saya kerap merasakan kurang perhatian dan kasih syg yg cukup […]

Dipdedekkan cerita kesilapannya bermula disatu hari min saat anak aku semakin membesar aku lupa yg aku telah kecewakan bini aku tiap kali aku buat.

Hai admin semua. Ni aku pinjam fb anak buah aku sekejap dari guna fb aku. aku nak luahkan sikit cerita kot boleh sedarkan para suami diluar sana sama seperti aku lalui. Ok! Masa baru kawin hidup aku dengan isteri baik, bahagia. Isteri seorang yg ceria dan mudah terhibur walau aku buat lawak bd0 saja kadang2. […]

Dependekkan cerita satu hari saya dan Mr A ke outatation atas urusan kerja dan dia telah meluahkan perasaan nya pada saya.

Assalamulaikum. Mohon admin hide kan identiti dan profile saya. Saya seorang pendosa. Saya isteri orang yang cur4ng, bersel¡ngkuh dengan bos sendiri yang juga suami orang. Biar saya namakan dia Mr A. Hubungan saya dan suami ok, tiada masalah dan suami saya seorang yang bertanggungjawab dan penyayang. Saya berumur awal 40an dan Mr A tua 10 […]

Kisahnya awal pernikahan kami saya diuji dugaan datang sorang wanita dalam hidup hinggga tahap terlanjur kami

Assalamuaikum min dan warga KRT. Tolong hide kan identiti saya. Saya berumur 24 tahun.. saya dah berkahwin pada tahun 2020.. walaupun masa tu saya belum ada pekerjaan tetap, tapi isteri tetap nak teruskan. Kisahnya awal pernikahan kami saya diuji dugaan datang sorang wanita dalam hidup hinggga tahap terlanjur kami. Dia pun belum tahu lagi status […]

Kisahnya bermula bila awek kawan saya ni selalu bawa kawan perempuan dia jadi peneman tapi masalahnya awek ni sangat cantik hingga saya tersuka tanpa sengaja

Rumah kami dekat dengan famly dan sedara dia saya malu.. saya tak fikir panjang terus balik umah fmly saya dan isteri saya macam tak kisah je saya keluar.. dalam hati masa tu tuhan saja yang tahu Saya amik keputusan untuk tak balik rumah dulu, sakit betul hati mengenangkan perangai dia tu. Esok tu saya cuti […]