Masalahnya suami saya selalu asingkan duit hanya untuk anak ibubapanya dan untuk keperluan lain2 trmsuk hutag2 rumh dan kereta

assalamualaikum warga KRT. nk minta pandangan. Apa yang saya perlu lakukan kalau suami saya enggan beri nafkah berbntuk wang. suami saya selalu asingkan duit hanya untuk anak, ibubapanya dan keperluan lain2 trmsuk hutag2 rumh dan kereta. tapi untuk isteri langsung tiada. saya bukanla isteri mata duitan. Cukupla dia tahu tanggungjawabnya sbgai suami. kalau btul dia […]

Masalahnnya kadang aku selalu mimpi seorang lelak isayang aku belai aku sampaikan bila bangun aku harap itu realiti dan aku rsa ingin smbung mimpi tu..

Assalamualaikum wrga KRT. Pernah tak ko rsa kcewa atau twar hati..? Pernah tak rasa sayang atau cinta itu dah terlalu hambar terhadp pasangan korg.? Bukan sebab ko ada org ke 3 atau berubah hati.. tapi d sebab kan sikap psngan tu sendiri.. sekarang ni, itu yang aku rasa. Masalahnnya kadang aku selalu mimpi seorang lelaki […]

Kisahnya saya pernah mnjadi seorang janda dan mempunyai seorang anak lelaki tapi sekarang saya telah berkahwin kali kedua

Salam min..mcm biasa tlg hide fb ni ye.saya nak tanya pndapat warga krt. saya ringkaskan cerita. Kisahnya saya pernah mnjadi seorang janda dan mempunyai seorang anak lelaki tapi sekarang saya telah berkahwin kali kedua, usia perkahwinan yang kedua ni baru nak masuk 2 tahun bulan 4 nanti. saya telah pun mendapat rezeki seorang anak perempuan […]